Er is ook een meningsverschil.
Jouw mening is dat dierliefhebbende vleeseters huichelachtig zijn. Ben ik het niet mee eens.
Ik snap hoe je aan die mening komt maar ik ben het er niet mee eens.
Noujazeg. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik vind het beslist geen rare gedachte.
Een beetje mooie sier maken met dierenliefhebberij maar ze toch stiekum in stukken snijden en opeten! Kom nou thc....
Nee, mij houden ze echt niet voor de gek en dieren al helemáál niet... jou dus wel? Wat is er diervriendelijk aan biefstuk? Bij de C100 denken ze dat het kan, maar dat is een leugen, hoor!
Meninsverschil of niet, ik trap niet in de verhaaltjes van de diervriendelijke vleeseters....Net zo min trap ik in fabeltjes over pacifistische soldaat (schiet geweldplegers overhoop), energiebewuste plasma-tv-kijker (kijkt nooit na 23.00u), Dutroux als kindervriend (eerst een aai over het bolletje...), auto's die goed zijn voor het milieu (toyota prius?), de eerlijke inbreker (laat adresgevensachter t.b.v. aanklacht).....Is allemaal onzin joh. Niet intrappen. Vleeseters die het beste voor hebben met de koe die ze op hun bord hebben liggen idem dito.
De flexitariër of de diervriendelijke vleeseter denkt misschien een goede daad voor dieren te verrichten, maar dan moeten ze vooral géén biologisch vlees eten. Die dieren hebben het best goed namelijk. Ze moeten de bio-industriedieren redden: nog liever dood dan in de bio-industrie-ellende leven, nietwaar?