Op vakantie in Frankrijk vorige maand ben ik een winkel tegengekomen die aan de ene kant het boer-zijn promote, maar ze hadden er wel een paar erg toffe t-shirts met "100% natural" en dan een blaadjesmotief (héél mooi) en met "to beef, or not to beef". Heb me echt rotgelachen daar =P Dat "to beef or not to beef" shirt zou ik trouwens alsnog niet dragen...die ander misschien wel. (maar die was ook gewoon heel erg mooi =P)
En zonet kwam ik een sticker tegen van "powered by Tofu" ofzoiets, die ik ook helemaal geweldig vind...
Maar om nu meteen in gigantische letters aan de hele wereld te laten zien dat je vegetarisch eet, is misschien een beetje overdreven. Waarschijnlijk trek je dan een hoop aandacht en ik denk dat heel veel mensen daar geen zin in hebben..
Nu ben ik zelf wel gewend commentaar te krijgen op mijn uiterlijk, maar dan is het meer van "Waarom draag jij zwart" en daar hoef je niet inhoudelijk op in te gaan. Ik heb zelf vrij weinig zin om aan iedere voorbijganger tot in detail te moeten uitleggen waarom ik geen vlees eet...