Vegatopia Forum

Vegetarisme uiten

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

proud-veggie

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #100 Gepost op: 18 maart 2007, 20:18:14 »
Ben maar niet bang, mijn bekeringsdrift verflauwd niet zo gauw ;)
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2007, 20:18:25 door proud-veggie »

Offline J@n

  • 99% uitgekookt
  • *****
  • 10.299
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #101 Gepost op: 18 maart 2007, 20:23:26 »
Ik vind het bijzonder cool zo'n tattoo met ''veggie'' erop.

'Veggie' is een beetje een suf, kinderachtig woord. Qua stoerheid te vergelijken met 'Koala-beertjes zijn cool!' Dat wil een bijna volwassen kerel toch niet op z'n arm hebben staan? Nee, doe dan meteen 'Vegan for life!' Ik geloof dat er hier twee mensen iets dergelijks rugbreed hebben laten tatoeën.

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #102 Gepost op: 18 maart 2007, 20:28:35 »
Dat zou helemaal suf en raar zijn, vegan op je rug laten zetten als je dat niet bent. :heehee:
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

proud-veggie

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #103 Gepost op: 18 maart 2007, 20:42:31 »
Ik ben geen vegan dus zet ik het niet op mijn rug. Veggie is gwn een simpel woord voor vegetarian.

brenda_lelie

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #104 Gepost op: 18 maart 2007, 20:43:38 »
Ik vind tatoeages sowieso bijzonder lelijk maar een tatoeage met veggie lijkt me wel heel erg. Sowieso vind ik het raar er zó mee bezig te zijn maar ik vind het vooral erg suf.

Het is niet raar om er zoveel mee bezig te zijn. Het is juist goed. Jij houd je er ook toch veel mee bezig? Je bent bijna iedere dag op het forum.

Nou ik hou me er toch echt véél minder mee bezig, hier op het forum kom ik vooral voor andere dingen eigenlijk. Ik zou het wel cool vinden als je vegatopia.com op je arm zou laten tatoeeren.

Dat ik hier zo vaak ben heeft eigenlijk meer te maken met dat ik verder niet zo veel kan doen en ik toch wat te lezen wil hebben.
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2007, 20:45:47 door brenda_lelie »

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #105 Gepost op: 18 maart 2007, 22:05:28 »
Veggie vind ik ook niet zo stoer. Dan vind ik het vegetariersteken, de V met wat frutsels eraan, een beter idee. Of een verbodsteken met daarin het woordje 'meat'.
« Laatst bewerkt op: 18 maart 2007, 22:12:24 door Hizikigrrrl »

Gargamel

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #106 Gepost op: 19 mei 2007, 17:46:27 »
Of een verbodsteken met daarin het woordje 'meat'.

Zo'n sticker heb ik op het raam van mijn eetkamer.

Gargamel

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #107 Gepost op: 19 mei 2007, 17:48:20 »
En ik heb een t-shirt met de text: BEER IS TECHNICALLY A VEGETARIAN MEAL  ;D

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #108 Gepost op: 27 juni 2007, 21:28:29 »
Ik weet niet of hier al een topic over is, maar goed, ik verveel me, dus open ik maar een nieuw topic.
Wie hier vindt het leuk om haar/zijn vegetarisme/veganisme uit te dragen in kleding enzo? Wat vinden jullie van t-shirts, petjes of enorme tatoo's in gothische letters? Wat hebben jullie zelf zoal, en draag je dat ook?

Zelf heb ik alleen een 'Milk free youth' button, en die draag ik op mijn jas, erg stoer!
'kWeet niet hoor, maar de tijd dat ik "Stop de neutronenbom"- of IKV-buttons droeg ligt nu al ver achter me. Meestal lokte het alleen maar onzinigge discussies uit met mensen die het er juist niet mee eens waren. Heb nog wel een sweater van Bont voor Dieren met de tekst "Fur coats are worn by beautiful animals and ugly people".
Maar ik moet zeggen dat ik desondanks nog graag voor mijn mening uitkom. Zo ben ik nog steeds geïnteresseerd in het bestellen van patches en petjes van AIM (American Indian Movement) met "Remember Wounded Knee" erop. Draag ook wel eens een yinyang om m'n hals.

McCartney

Offline lianne

  • **
  • 79
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #109 Gepost op: 27 juni 2007, 23:34:19 »
Ben een keer een dell-achtige patch tegengekomen met de tekst "vegan inside". En buttons met MacMurder :P

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #110 Gepost op: 28 juni 2007, 07:40:07 »
Ben een keer een dell-achtige patch tegengekomen met de tekst "vegan inside". En buttons met MacMurder :P
Dat vindt je iets te ver gaan? 't Is inderdaad wat extreem. Die McMurder tenminste wel.
Maar wat is "dell"? Voor zover ik weet betekent het een vallei met dubbel "l"?

McCartney
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2007, 07:40:41 door McCartney »

Harry

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #111 Gepost op: 28 juni 2007, 07:44:01 »
Dell is een computermerk.

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #112 Gepost op: 28 juni 2007, 08:08:38 »
Dell is een computermerk.
Op die manier. Maar zonder hoofdletter niet zo makkelijk te herkennen dan.

McCartney
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2007, 08:09:03 door McCartney »

Harry

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #113 Gepost op: 28 juni 2007, 08:11:06 »
A Dell in disguise. :P

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #114 Gepost op: 28 juni 2007, 08:13:50 »
Veggie vind ik ook niet zo stoer. Dan vind ik het vegetariersteken, de V met wat frutsels eraan, een beter idee. Of een verbodsteken met daarin het woordje 'meat'.
Waarom moet het zonodig stoer zijn dan? Dat vind ik zo kinderachtig allemaal.

McCartney

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #115 Gepost op: 28 juni 2007, 08:18:41 »
Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.

wat hebben die dan?
Een bloot vrouwtje met zonnestralen erom heen. Dat laatste zijn dan die "strepen" die genoemd werden.
En het internationale vegetarische symbool betreft een "V" waarvan één "poot" een plantenblad heeft . Voor veganisten heeft de andere poot ook nog eens een bloem.

McCartney

Harry

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #116 Gepost op: 28 juni 2007, 08:22:47 »
Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.

wat hebben die dan?

Eén of ander rondje met wat strepen erin. Ik kan het zo gauw niet vinden, maar je kunt er o.a. kettinkjes  van kopen.

Edit: Nou ja, van die strepen klopte wél.

Ik had al een linkje neergezet, Paul. ;)

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #117 Gepost op: 28 juni 2007, 08:28:25 »
Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.

wat hebben die dan?

Eén of ander rondje met wat strepen erin. Ik kan het zo gauw niet vinden, maar je kunt er o.a. kettinkjes  van kopen.

Edit: Nou ja, van die strepen klopte wél.

Ik had al een linkje neergezet, Paul. ;)
Oh, sorry hoor. Het was voor mij niet zo herkenbaar als link. Zag alleen maar "Nou ja, van die strepen klopte wel" in een ander kleurtje. Misschien wat ouderwets van me om gewend te zijn aan "http://..."enz. Ben van de generatie die nu nog steeds "apestaartje" blijft zeggen i.p.v. "at", zie je.
Nou ja, dan was mijn beschrijving van vegetarisch en vegan tenminste niet overbodig, of heb ik nu alweer een link over het hoofd gezien?

McCartney
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2007, 08:33:01 door McCartney »

McCartney

Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #118 Gepost op: 28 juni 2007, 08:30:46 »
Twee vijgenblaadjes. Je hebt er tenslotte een mannetje en een vrouwtje van, van die boompjes.
Vijgeblaadje lijken mij nu juist niet des naturistisch.

Kan een biseksueel symbool niet gewoon een cirkel met pijl én kruis betreffen of bestaat die misschien soms al? Maar in combinatie met naturisme of nudisme lijkt 't me wel een ingewikkeld ontwerp om aan te moeten beginnen.

McCartney
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2007, 08:38:43 door McCartney »

Offline Anna

  • ***
  • 319
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisme uiten
« Reactie #119 Gepost op: 28 juni 2007, 12:04:09 »
Ik zou denk ik nooit een tattoo laten plaatsen met iets dat verwijst naar mijn vegetarier zijn!

Het is algemeen bekend dat mensen met een tattoo vaak gevraagd wordt naar de uitleg va hun tattoo en ik zou daar helemaal geen zin in hebben! Ik zie mezelf al in discussie gaan...nee dan zou ik iets teveel het idee hebben dat ik 'op scherp' moet staan tijdens de rest van mijn leven!
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2007, 12:05:04 door Anna »