Ik vind het bijzonder cool zo'n tattoo met ''veggie'' erop.
Citaat van: brenda_lelie op 18 maart 2007, 19:28:18Ik vind tatoeages sowieso bijzonder lelijk maar een tatoeage met veggie lijkt me wel heel erg. Sowieso vind ik het raar er zó mee bezig te zijn maar ik vind het vooral erg suf.Het is niet raar om er zoveel mee bezig te zijn. Het is juist goed. Jij houd je er ook toch veel mee bezig? Je bent bijna iedere dag op het forum.
Ik vind tatoeages sowieso bijzonder lelijk maar een tatoeage met veggie lijkt me wel heel erg. Sowieso vind ik het raar er zó mee bezig te zijn maar ik vind het vooral erg suf.
Of een verbodsteken met daarin het woordje 'meat'.
Ik weet niet of hier al een topic over is, maar goed, ik verveel me, dus open ik maar een nieuw topic.Wie hier vindt het leuk om haar/zijn vegetarisme/veganisme uit te dragen in kleding enzo? Wat vinden jullie van t-shirts, petjes of enorme tatoo's in gothische letters? Wat hebben jullie zelf zoal, en draag je dat ook?Zelf heb ik alleen een 'Milk free youth' button, en die draag ik op mijn jas, erg stoer!
Ben een keer een dell-achtige patch tegengekomen met de tekst "vegan inside". En buttons met MacMurder
Dell is een computermerk.
Veggie vind ik ook niet zo stoer. Dan vind ik het vegetariersteken, de V met wat frutsels eraan, een beter idee. Of een verbodsteken met daarin het woordje 'meat'.
Citaat van: Meneer de Uil op 18 maart 2007, 19:35:23Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.wat hebben die dan?
Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.
Citaat van: bambi op 18 maart 2007, 19:42:23Citaat van: Meneer de Uil op 18 maart 2007, 19:35:23Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.wat hebben die dan?Eén of ander rondje met wat strepen erin. Ik kan het zo gauw niet vinden, maar je kunt er o.a. kettinkjes van kopen.Edit: Nou ja, van die strepen klopte wél.
Citaat van: Harry op 18 maart 2007, 19:51:18Citaat van: bambi op 18 maart 2007, 19:42:23Citaat van: Meneer de Uil op 18 maart 2007, 19:35:23Bestaat er zoiets als een internationaal teken voor vegetarisme. Naturisten hebben bijvoorbeeld wel zo'n teken.wat hebben die dan?Eén of ander rondje met wat strepen erin. Ik kan het zo gauw niet vinden, maar je kunt er o.a. kettinkjes van kopen.Edit: Nou ja, van die strepen klopte wél. Ik had al een linkje neergezet, Paul.
Twee vijgenblaadjes. Je hebt er tenslotte een mannetje en een vrouwtje van, van die boompjes.