Nu in de grote lijnen de plannen voor ons huisje af zijn, begin ik langzaamaan plannen te maken voor onze tuin. Aan de basis van de tuin willen we niet veel veranderen, toch wil ik alvast een mini moestuintje beginnen. Maar vind het heel erg lastig om te bedenken wat kan en wat ik dan precies wil.
Momenteel is het grotendeels betegeld met een flinke schuur en redelijk grote vijver. Aan een zijde hebben de vorige bewoner een strook van ongeveer 80 cm gemaakt,
kleine impressie aan de linkerkant dus. Hier wil ik iets gaan verbouwen. Nu staat is hij helemaal overwoekerd door klimop. Deze border ligt op t noordoostem volgens mij. En dat is natuurlijk niet voor alle planten geschikt. Iemand tips?
De pergola die je nu nog ziet, gaat er uit, die is te krakkemikkig voor woorden, maar ws willen we daar wel iets anders voor in de plaats zetten. Ws iets met een leuk bankje en eem paar potten.
De vijver blijft even zoals hij nu is. Al gaan we ws wel iets doen met de vlonders erom heen. Zou ik aan de rechterkant in potten ook nog iets leuks kunnen zetten.
Iemand nog goede leestips? Ik zie door de bomen t bos niet echt meer...