Zijn er hier mensen die wel eens het Inca-komkommertje/korilla (Cyclanthera pedata) hebben gegroeid?
Ik wacht met smart op de komkommertjes, maar er zijn nog geeneens bloemetjes verschenen... kan dat nog wat worden dit jaar?
De aardperen doen het hier fantastisch, iig het gedeelte wat boven de grond groeit. De stengels gaan richting de 2,5 meter!
De aardamandelen slaan ook goed aan, net als de gele bietjes, de regenboogsnijbiet en de paarse worteltjes.
De venkel is helaas doorgeschoten en bleek ook oneetbaar. Misschien volgend jaar maar vanaf juni zaaien, kijken of dat helpt.
Volgend jaar neem ik maar geen mini-boonstruikjes meer, want de opbrengst was wel heel erg magertjes
.
De tomatenplanten in de volle grond hebben de phytonogwattes behoorlijk doorstaan, die in de pot zijn volledig verrot.
De courgette-opbrengst valt erg tegen; meestal zitten er zoveel aan, dat je niet meer weet wat je er mee aan moet, maar hier komen er wel bloemen aan, maar geen vruchtjes. Bij de pompoenen hetzelfde liedje. Zou ik ze meer mest hebben moeten geven?