Op ons moesbalkon zitten anders best veel luizen, helaas.
Die lieveheersbeestje-larfjes zijn vast dood, ofzo.
Bij de eerste batch zijn op de dag dat die beestjes uit hun eitjes kropen alle bladluisjes van die plant snel ergens anders heen gegaan. De tweede batch, ergens in het kervel-oerwoud, heb ik niet uit zien komen, eigenlijk helemaal niks van meegekregen, maar er zaten tegen de tijd dat ze uit waren ook al niet zo veel luisjes meer daar.
De mosterdplantjes hebben nu een soort peultjes onder hun bloemetjes zitten. Ik weet er geen drol vanaf, iemand anders misschien wel? Ik vraag me af of we die nu meteen kunnen plukken, of dat ze eerst nog een tijdje moeten groeien. Ze zijn nu een paar cm lang en groeien een beetje omhoog.
Paprika heb ik ook geplant, maar waarschijnlijk veel te laat; de plantjes komen nu net op. Wel alleen rode geplant, dus geen verwarring straks, mocht er ooit iets aan gaan groeien.
We zijn nog steeds kei in onze sas met alle plantjes. We doen nog steeds het meeste maar een beetje op de gok. Maar we kopen wel nog regelmatig nieuwe potten erbij omdat we steeds meer plantjes erbij krijgen. Straks kunnen we helemaal niet meer op het balkon zitten.