Wow nee hoor, ik ken gewoon alles, behalve zoiets als spareribs (ik weet niet een hoe je 't schrijft
), waar je toch enige handigheid in moet hebben om dat te eten, heb ik begrepen (was 14 toen ik vega werd, wij aten dat nooit thuis). Nadeel: ik wéét hoe goed vis smaakt.. Maar, als ik nu de geur van gebraden vlees ruik, vind ik 't vies! Wel grappig! Hamburgers bij de Mac misschien 3 keer gehad: at daar al salades toen ik nog vlees at, omdat ik de broodjes te droog en de hamburgers te goor voor woorden vond! Was verder dol op tartaar, speklapjes (gepaneerd!), gehaktbal met uit, kibbeling, gerookte zalm & paling, uitgebakken spekjes, knakworst & rookworst, kippenpoot.. nouja, meer kan ik ff niet bedenken (gelukkig maar), maar eh.. I've eaten it al! Haha en nu dus niet meer! Maar ik ben van veel dingen wel de smaak aan 't vergeten of ik weet simpelweg niet wat mensen bedoelen. Kijk, een slavink, zo ver kom ik nog wel, maar het moet niet culinair worden en de haas van een varken ofzo, dat vind ik allemaal maar raar. Wil er eigenlijk niets mee te doen hebben!