Ik kan je aanraden om een jaarticket retour te kopen. de tickets in Azie zijn nml niet zo goedkoop als je zult denken. twee maal een enkeltje is zeker altijd duurder! reken op bijv 800 euro :-(
Een retourtje voor 450 Euro is zeker een koopje. Als je via i-net een ticket zoekt, loont het soms om via een andere plaats/land te vliegen. En vliegen met de luchtvaartmaatschappij van het land zelf is altijd duurder.
Een tip die ik onlangs kreeg is om ver weg in de toekomst een ticket te kopen (goedkoop!) en dan naar het vliegveld te gaan om "stand by" te staan. Niet alle vliegtuigmaatschappijen staan dat toe, dus pas wel even op. maar als je de juiste vind, dan kun je binnen een paar dagen al een lege stoel opvullen en ben je dus mooi onderweg!
Mooi land overigens India, weet je al waar je naar toe wil?
Nou ik wil naar India ws... voor een half jaar tot een jaar. Lijkt me goedkoper om in India een terugticket te kopen dan een open ticket te nemen. En wie weet blijf ik er wel als het me bevalt :-P
Die site had ik gezien, er zijn er meer van dat soort... op zich wel handig. Die van mij had ik via ATP gevonden.