Vegatopia Forum

Dudok - Arnhem

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Dudok - Arnhem
« Gepost op: 30 januari 2004, 17:59:32 »
Omdat je ook wel eens iets anders wilt dan ontbijten, lunchen. bruchen of dineren ben ik vanmiddag bij Dudok in Arnhem geweest (www.dudok.nl, alleen erg weinig op te zien) voor een 'echte' High Tea. Dudok is een hip grand cafe op de markt en is nog niet zo lang geopend.

Dus een High Tea. Per twee personen mag je kiezen uit 6 theesoorten, een gewone, een iets minder gewone, drie met extra smaakje en een kruidenthee. Voor 4 personen werden dat dus 2 theesoorten. Je theepot mag je constant bij laten vullen, en je kunt ook meerdere zakjes krijgen.
Vervolgens krijg je per twee een mooie etagere voor je neus met drie verdiepingen. Op de eerste verdieping vier maissandwiches, twee met zalmsalade (ik moest onderling maar ruilen voor een andere dan deze) en twee met kruidenkaas en komkommer, en een handje naturel chips. Op de tweede verdieping vier kleine stukjes taart: twee chocolade en twee appel, en vier bonbons. Op de bovenste verdieping een schaaltje room en een schaaltje aardbeienjam, verder twee scones, twee madeleines en twee financiers.

Het klinkt niet zo veel, maar dat was het wel. Ik kan redelijk snoepen, maar toch heb ik mijn financier moeten laten liggen, anders was deze waarschijnlijk uit mijn neus gekomen.

Niet geschikt voor veganisten, en wordt dagelijks geserveerd tussen 12.00 en 17.00, kosten 12,50 per persoon. Een aanrader voor een ander middagje!

Edit: hoewel je er niet voor het leuke personeel heen moet gaan.
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2006, 07:50:05 door Sander »
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
Re:Dudok - Arnhem
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2006, 07:49:43 »
Ga er in ieder geval niet heen voor de ciabatta geitenkaas, want op de een of andere manier lukt het ze om daar iets totaal niet-lekkers van te maken. Lag vooral aan de oudheid van het brood, trouwens. :smeerie:

“it's strange how life makes sense in time...”

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Re: Dudok
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2009, 10:42:55 »
Gisteren in Dudok in Arnhem. Lekker nog op het binnenplaatsje. Ik had de kikkererwtblini's met gegrilde groenten, tofu en korianderolie. Erg lekker. Toe nog ijs met amandelen. Leuke avond :)
« Laatst bewerkt op: 24 september 2009, 13:19:55 door LL de Ling »