Ik heb laatst in de baaldraad gezet dat ik het haatte als ik het geluid niet snel genoeg af kon zetten als die promo op tv kwam. Het is echt een vreselijk geluid, dat gillen van een dier in doodsnood. Vanmorgen hoorde ik ook Mental Theo, die lul woont meen ik in Den Bosch, ik raad hem aan niet in mijn buurt te komen, en hij vond zichzelf nogal geweldig en verkondigde nogal lacherig dat de "stervensweg" wat lang duurde ja. Hahaha, hihihi, och gotte wat grappig toch
Maar ja, het was voor het goede doel. Ik vroeg me af welk goed doel dat dan was, en ja hoor, het Ronald MacDonaldhuis.
Nou, heel zielig voor die kinderen daar en hun ouders, maar als ze over de rug van een dier aan hun geld willen komen dan spoel ik mijn laatste centen nog liever door de plee. Of liever nog, zoals ik ze ook gemaild heb vanmorgen, geef ik al mijn geld aan Varkens in Nood.
Het heeft met survival niets te maken, het dier lag er al met vastgebonden poten (wie heeft dat dan voor ze gedaan?) en in die promo is al wekenlang het ijselijke gegil te horen. Pure sensatie dus.