Totaal aantal stemmen: 78
CU bij de loopdraad? Sterkte Harry. ps:stofzuigen schijnt wel een goede oefening voor de spieren te zijn zegt men. (wie is men? ik weet het niet)
Citaat van: langnek op 29 maart 2006, 22:10:08Is dit het vetprecentage? het mijne is 16,4. Moet wat meer met die "ouwetjes" gaan praten, hoe ze dat toch doen, zo'n buikje kweken! Die 88?! Nee, dat is de omtrek van je middel! En vetpercentage van 88 zou morbidly obese zijn!
Is dit het vetprecentage? het mijne is 16,4. Moet wat meer met die "ouwetjes" gaan praten, hoe ze dat toch doen, zo'n buikje kweken!
Citaat van: Sanja op 30 maart 2006, 10:29:11Citaat van: langnek op 29 maart 2006, 22:10:08Is dit het vetprecentage? het mijne is 16,4. Moet wat meer met die "ouwetjes" gaan praten, hoe ze dat toch doen, zo'n buikje kweken! Die 88?! Nee, dat is de omtrek van je middel! En vetpercentage van 88 zou morbidly obese zijn!Ik bedoelde "BMI" of dat het vetpercentage was, (dit is zo, heb ik ondertussen begrepen) dit is dus bij mij 16,4! niet mijn omtrek! Deze is 86 cm, wat ook mijn gewicht is (86 kg), maar dat is voor een giraffe van 2.03 meter niet zo veel! Het gewicht gaat bij mij in de hoogte, denk ik, niet in de omtrek! :O
Citaat van: langnek op 30 maart 2006, 15:15:44Citaat van: Sanja op 30 maart 2006, 10:29:11Citaat van: langnek op 29 maart 2006, 22:10:08Is dit het vetprecentage? het mijne is 16,4. Moet wat meer met die "ouwetjes" gaan praten, hoe ze dat toch doen, zo'n buikje kweken! Die 88?! Nee, dat is de omtrek van je middel! En vetpercentage van 88 zou morbidly obese zijn!Ik bedoelde "BMI" of dat het vetpercentage was, (dit is zo, heb ik ondertussen begrepen) dit is dus bij mij 16,4! niet mijn omtrek! Deze is 86 cm, wat ook mijn gewicht is (86 kg), maar dat is voor een giraffe van 2.03 meter niet zo veel! Het gewicht gaat bij mij in de hoogte, denk ik, niet in de omtrek! :OBMI is wat anders dan vetpercentage hoor!
En hoe kom je achter je vetpercentage?Je gooit jezelf in een staafmixer en kijkt vervolgens (wel een assistent nodig!) hoeveel van de aldus verkregen smurrie er blijft drijven op water? Zoiets?
En je hebt ook apparaten, weegschalen enzo, die door je handen of voeten kunnen meten. Hoe weet ik ook niet, schijnt ook minder nauwkeurig te zijn dan met de schuifmaat.
Citaat van: Nevyn op 31 maart 2006, 16:22:48En je hebt ook apparaten, weegschalen enzo, die door je handen of voeten kunnen meten. Hoe weet ik ook niet, schijnt ook minder nauwkeurig te zijn dan met de schuifmaat.Vraag ik me ook al een tijd af, weet iemand dat?
Citaat van: Migrator op 31 maart 2006, 16:24:34Citaat van: Nevyn op 31 maart 2006, 16:22:48En je hebt ook apparaten, weegschalen enzo, die door je handen of voeten kunnen meten. Hoe weet ik ook niet, schijnt ook minder nauwkeurig te zijn dan met de schuifmaat.Vraag ik me ook al een tijd af, weet iemand dat? Volgens mij gaat er een stroompje door je lichaam, en aan de hand van de weerstand wordt je vetpercentage bepaald. Vet geeft andere weerstand dan water. Als je bijv. met natte voeten op zo'n weegschaal gaat staan dan krijg je ook een andere meting.