Mijn BMI is 22 is dat nu al zwaar? Naja er mag wel iets af vind ik zelf.
Ik was in de sportschool vanavond en daar waren twee meiden (ok, er waren er meer, maar die doen nu niet terzake).
De eerste had geschat eerder een BMI van 19 en de andere van 22. De tweede vond ik veel leuker!
Ok, de eerste was een blondine en de tweede een brunette, maar dat doet er even niet toe.
De tweede was trouwens ook ongeveer 1.65 en de ander 1.75, maar ook dat is even niet van belang.
En ze had een lange zwarte badstoffen sportbroek aan, wat erg sexy is, en de ander een stomme wielrennersbroek, maar dat allemaal ter zijde.
Bij BMI22 dacht ik van 'whoaaa, wabba wabba wabba!
' en bij BMI19 dacht ik 'jeetje, jij hoeft helemaal niet op die hometrainer te gaan zitten. Ga jij maar eens wat meer friet en bonbons eten'. (naja, iets in die trant dan)
Het ideaalbeeld van dun is het mooist is zo'n onzin. Ik zag van de week een 'mannelijk' fotomodel op een internetsite, die kerel was ook hartstikke mager. En ook bij mannen in de modellenwereld is dat volgens mij een trend. Smaken verschillen, maar ik vind het geen porum.
Als je dan toch bezig wilt zijn met je lichaam kun je beter gaan bodybuilden, om bijv. stevigere billen te krijgen, dan je (obsessief) te focussen op lijnen.
Dat laatste is algemeen opgemerkt hoor