Was vanmorgen gaatjes aan het boren voor solitaire bijen in de biels die ik voor het geveltuintje van de schuur heb. Heb 2 mensen uit moeten leggen wat ik aan het doen was en hun blik legde ik uit als: "die is niet helemaal lekker" Daar krijg ik alleen maar de neiging van om kleine bordjes op te hangen met TE HUUR, fraai gelegen appartementjes op het zuidoosten.
Maar ja, is weer een iets ander verhaal dan van Apraxia, want qua uiterlijk heb ik niets opvallends en qua kleding, kapsel e.d.d helemaal nooit de behoefte gehad mij te onderscheiden. Maar qua leefstijl was ik altijd al een buitenbeentje, op de middelbare school het daardoor wel moeilijk gehad.
Het gekke is: ik kan mij de oordelen van anderen wel heel erg aantrekken, maar allang niet meer als het mijn leefstijl betreft. Het is een soort van arrogantie of zo die me beschermt, ik vind stiekem dat ik het beter doe dan de meesten. Qua leefstijl dan, he. Want andere dingen raken mij wel, soms omdat het waar is, soms omdat het onrechtvaardig is. Aangesproken worden op dik zijn, betreft misschien dit allebei?