Mijn vriend eet vlees, ik ben vegetarier. Nu is het sowieso nog geen probleem, we wonen allebei nog bij onze ouders. Ik eet af en toe weleens daar, en dan maakt zijn moeder voor mij wat apart, of laat ze het vlees eruit ofzo. Als hij hier eet krijgt hij gewoon vlees want niet iedereen hier is vegetarier.
Hij zou nooit vegetarier worden want hij houdt teveel van vlees, en dat vind ik prima. Nou ja, ik vind het wel jammer, het zou natuurlijk helemaal makkelijk zijn als hij ook vegetarier was, maar het is zijn eigen keuze :p. Hij heeft laatst een vegetarische maaltijd voor me gekookt (zelfs hier er nog een topic over geopend voor recepten :p) en dat was wel heel lief ^^
Als ik op kamers ga en hij komt eten zal ik ook wel vlees voor hem maken denk ik... niet elke keer als het vaak is, of ik vraag hem of hij het zelf even wil doen, want ik vind het niet leuk om vlees te maken ofzo, maar toch. Mochten we over een aantal jaar gaan samenwonen zal ik er maar aan moeten wennen. Al zal ik dan misschien wel gaan proberen om hem subtiel richting af en toe vegetarisch te krijgen... een keer een omelet ofzo, en nepgehakt door de lasagne merk je bijvoorbeeld ook niet...