Ow jee, dacht dat dat hetzelfde was.Ik moet me ook niet met voedseldraadjes bemoeien, maar ik wil zo graag!
Sperzieboontjes. Kerstomaatjes. Kastanjechampignons. Verder in huis: pasta, rijst, satesaus, linzen, beetje avocado, zongedroogde tomaten, ei, olijven en ongeveer alle kruiden.
Omeletje met olijven, halve kerstomaatjes en basilicum; pasta met een champignonroomsaus; knoflookboontjes met een scheutje balsamico. Zoiets?
Citaat van: Eelco op 04 april 2010, 18:05:52Omeletje met olijven, halve kerstomaatjes en basilicum; pasta met een champignonroomsaus; knoflookboontjes met een scheutje balsamico. Zoiets?Klinkt goed, maar hoe maak ik die champignonroomsaus?
Wel de zelfde familie, maar niet hetzelfde. Net zoals ik rettich iets anders vind dan radijs.
Citaat van: Kiwi op 26 maart 2010, 19:50:39Wel de zelfde familie, maar niet hetzelfde. Net zoals ik rettich iets anders vind dan radijs.Knolraapjes zijn toch meiraapjes.
Citaat van: Kiwi op 26 maart 2010, 19:50:39Wel de zelfde familie, maar niet hetzelfde. Net zoals ik rettich iets anders vind dan radijs.Knolraapjes zijn toch meiraapjes.En koolraap, knolselderij en koolrabi zijn ook weer allemaal anders.