Citaat van: Aiko op 08 februari 2013, 22:33:03Citaat van: myrsky op 08 februari 2013, 16:07:58Gisteren in de Marqt verse Kurkuma tegengekomen. Nooit eerder gezien - kan ik iets bijzonders met doen of gewoon raspen en 'normaal' verwerken ?Hebben ze ook (wel eens) bij Ekoplaza.Tip: gooi het niet in de soep om de soep vervolgens met een witte staafmixer te pureren...En van de koelkastdeur krijg je het ook niet meer verwijderd...
Citaat van: myrsky op 08 februari 2013, 16:07:58Gisteren in de Marqt verse Kurkuma tegengekomen. Nooit eerder gezien - kan ik iets bijzonders met doen of gewoon raspen en 'normaal' verwerken ?Hebben ze ook (wel eens) bij Ekoplaza.Tip: gooi het niet in de soep om de soep vervolgens met een witte staafmixer te pureren...
Gisteren in de Marqt verse Kurkuma tegengekomen. Nooit eerder gezien - kan ik iets bijzonders met doen of gewoon raspen en 'normaal' verwerken ?
Ja die roast had ik vorig jaar met kerst gemaakt en die was erg lekker. Je kan natuurlijk ook andere soorten stuffing maken. Vegan dad (die van het veggie lunch meat recept) heeft volgens mij ook een rollade recept maar dan met kastanje vulling als ik me niet vergis.
De Chickpea cutlets van Isa zijn hier een grote favoriet.
Voor op brood zou je zoiets kunnen maken: Veggie Lunch meat. Ik heb dat laatst gedaan (en er wel wat meer kruiden doorgedaan, en bouillon ipv water omdat mensen zeiden dat het een beetje flauw was) en ik vond het erg lekker.
courgette?Er moet een burger op, bijna slecht, dus iets sauzigs zou leuk zijn, maar geen zin in tomaat/ratatouille achtige dingen, wat ik normaal zou doen dan. Heb ook nog paprika en ui en allerlei standaard dingen in huis.
Broodje burger met gegrilde courgette? Of gegrilde courgettesalade met gedroogde munt en citroensap.
Ik heb van mijn moeder een lading van die mozzarella balletjes gekregen... T zijn er na 2 salades nog een stuk of 30/40.. Iemand een idee voor iets lekkers waarmee ik iig een een groot deel er doorheen jaag?Ik dacht zelf aan pasta ovenschotel ofzo..
Ik heb een bezoekje gebracht aan de nieuwe vegetarische supermarkt in Den Haag.
Ik heb een bezoekje gebracht aan de nieuwe vegetarische supermarkt in Den Haag. Klein, maar wel leuk. Kruising tussen een toko en de vega afdeling van de biosuper. Onder andere kocht ik daar gerookte tofu. Weer iets wat ik nog niet eerder at.In de koelkast ligt ook nog spitskool, chinese kool, paprika en baby paksoi. Iemand een leuk idee met deze ingrediënten?