Aangezien ik deze namiddag eventjes was gaan liggen, en rond een uur of 5 verdwaasd ben wakker geworden, met geen enkel greintje kookzin tot gevolg, is het bestelpizza geworden.
Morgen komt schoonpapa asperges eten (hij is alleen thuis want schoonmama is op reis met de vriendinnen) die ik ga stelen bij mijn papa in de tuin (echt waar, beste asperges ooit, groene, zoooooo lekker)
en dan overmorgen een variant op die bloemkoolsalade van de voorpagina.
Zondag is restaurantdag, dus ik heb nog lekker veel tijd om alle kimchi suggesties te bekijken. Aangezien maandag sportdag is, waarschijnlijk een soep met kimchi in voor het sporten, en dan na het sporten iets anders, maar dat is nog te ver om te kijken.
Bedankt voor de tips, klinkt heerlijk, die pannenkoeken met een frisse salade en tofu bij, alleen lust F. hier echt niet graag tofu.
Maar het staat nu op de maak eens als ik alleen ben lijst. Of met paddestoelen, als ik er goede vind. Ze staan hier elke dinsdag in de 'reclame' bij de GB, ik denk dat ze ze op woensdag bijvullen ofzo. Die pannekoekjes met geglaceerde eend lijken mij altijd zo lekker, maar wat verse shiitake paddestoelen in kimchipannenkoeken lijken een goed alternatief, dus dat is iets waar ik naar uitkijk.
Ik laat wel weten hoe het gelukt is...