Waar koop je die rookarmoma?
Citaat van: Maartje! op 30 mei 2005, 13:41:29Zo heb ik nu een potje rookaroma staan. Wat doet een mens ermee? (Ik heb het wel eens ergens door gemikt (gebakken groente ofzo) maar dat had weinig effect...)bij vegweb vind je als je op smoked liquid zoekt vier wel interessante resulaten.
Zo heb ik nu een potje rookaroma staan. Wat doet een mens ermee? (Ik heb het wel eens ergens door gemikt (gebakken groente ofzo) maar dat had weinig effect...)
Ja, maar dan heb je over producten die met dat spul zijn klaargemaakt. Jij hebt een potje. Wat zit erin? Poeder of vloeistof.
volgens mij verkoopt vegashopping het ook
Citaat van: Selly op 30 mei 2005, 14:47:45volgens mij verkoopt vegashopping het ookIk gerookt zout wel in Duitsland gewoon in een supermarkt gekocht. Maar dat is vaak te zout, dus ik ben wel op zoek naar iets beters.
Citaat van: willemk49 op 30 mei 2005, 14:13:53Waar koop je die rookarmoma?in A'dam hebben ze het iig op de Albert Cuyp (bij de Peperbol)oh en er is ook een rookaroma draad, maar daar staat niet zo veel interessants in
Ik heb venkel en bietjes in huis. Wat moet ik daar mee??Verder:- quorn naturel stukjes- tomatenstukjes- rijst- pasta- jonge kaas- kastanjechamps- bosui- sla- huttekaseOh ja, het moet ook nog verantwoord voor de slanke lijn zijn....
Mmmm, ik denk dat ik voor de 2e ga!Hoewel risotto me ook erg trekt, lijkt me de 2e "slanker".Goed ideetje Annemieke, thanx!
[...] en mijn vriend ook.
[...] en mijn vriend ook. Mag je (nog) geen 'verloofde' zeggen?