Gisteren laten bezorgen door Rangoli in Amsterdam, Indiaas eten. Hoewel de folder er qua opmaak eruit zag als alle andere folders, waren een aantal gerechten me positief opgevallen dus maar eens uitgeprobeerd.
We bestelden spinazie met panir, een dahl en een gerecht met doperwten, tomatensaus en aardappel, raita en mintsaus. Erbij kwam sowieso al naan en pappadum.
Alles kwam vlug en was erg lekker. Meestal is bezorgeten nogal flauw, maar dit was goedgekruid, de dahl zelfs wat scherp. Van het doppergerecht kregen we een klein rond bakje en een grote bak, weet niet precies waarom we zoveel daarvan kregen. Naan ook erg lekker.
We betaalde 28 euro, maar dat kwam ook omdat we 3 ipv 2 gerechten (en dan nog 2 bijgerechten) bestelden, we rekenden er op dat er nog wat over zou zijn voor de lunch morgenmiddag, en dat klopt er is nog over. Daar laat ik denk ik nog wel eens wat van komen, maar zo vaak bestel ik niet. Ze hebben ook een restaurant op de Haarlemmerstraat, maar ik weet niet of dat iets is.