Vegatopia Forum

Bezorgen/ Afhalen tips en afraders

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Re:Bezorgen/ Afhalen tips en afraders
« Reactie #60 Gepost op: 15 oktober 2008, 20:46:42 »
Food XL in Nijmegen is niet meer. Toen mijn vriend voor een lege vestiging stond die schoongemaakt werd, herinnerde hij zich dat hij ergens had gelezen dat de zaak verwikkeld was in een belastingschandaal(tje). De eigenaar had ontkend, maar blijkbaar was het toch waar.

Maar waar zou die kok nu werken?

Edit: even googelen levert me een nieuwsbrief over de binnenstad van Nijmegen waar instaat dat de zaak springlevend is. Niet dus.
« Laatst bewerkt op: 15 oktober 2008, 20:49:59 door LL de Ling »

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #61 Gepost op: 16 oktober 2008, 10:23:59 »
Food XL in Nijmegen is niet meer.
Wat jammer! Niet dat ik er zo vaak geweest ben, maar toch. Is Wok for Go in de Ziekerstraat iets? Ik vind het er altijd zo leeg, maar ik kom er ook niet zo vaak rond etenstijd langs.

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #62 Gepost op: 17 oktober 2008, 09:39:45 »
Food XL in Nijmegen is niet meer.
Wat jammer! Niet dat ik er zo vaak geweest ben, maar toch. Is Wok for Go in de Ziekerstraat iets?

Heb ik wisselende ervaringen mee. Eerst dacht ik dat ze niet echt een fatsoenlijke vegetarische maaltijd hadden. Toen zei iemand dat ze dat wel hadden. En inderdaad, een lekkere groentemix en met tofu. Nu is dat weer van de kaart, is het duurder geworden en gooien ze cocktailfruit door de "mixed vegetables". Maar, op de flyer staat nog wel tofu. Maar toen we de laatste keer navraag deden hadden ze het niet. Ben maar weer zelf meer gaan koken door al die teleurstellingen.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #63 Gepost op: 18 juli 2009, 11:01:32 »
Gisteren laten bezorgen door Rangoli in Amsterdam, Indiaas eten. Hoewel de folder er qua opmaak eruit zag als alle andere folders, waren een aantal gerechten me positief opgevallen dus maar eens uitgeprobeerd.
We bestelden spinazie met panir, een dahl en een gerecht met doperwten, tomatensaus en aardappel, raita en mintsaus. Erbij kwam sowieso al naan en pappadum.
Alles kwam vlug en was erg lekker. Meestal is bezorgeten nogal flauw, maar dit was goedgekruid, de dahl zelfs wat scherp. Van het doppergerecht kregen we een klein rond bakje en een grote bak, weet niet precies waarom we zoveel daarvan kregen. Naan ook erg lekker.
We betaalde 28 euro, maar dat kwam ook omdat we 3 ipv 2 gerechten (en dan nog 2 bijgerechten) bestelden, we rekenden er op dat er nog wat over zou zijn voor de lunch morgenmiddag, en dat klopt er is nog over. Daar laat ik denk ik nog wel eens wat van komen, maar zo vaak bestel ik niet. Ze hebben ook een restaurant op de Haarlemmerstraat, maar ik weet niet of dat iets is.
,,,,فلافل

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #64 Gepost op: 28 februari 2010, 17:08:58 »
Gisteren wilden we laten bezorgen door Bojo Expres, Indonesisch te Amsterdam. Het was zaterdag, en we hadden niet te laat besteld, iets na half 6, en hielden er rekening mee dat het wat langer kon duren, want het was immers zaterdag.
Om 7 uur belden we maar eens. 'Ja wat raar dat de bezorger er nog niet is .. en hij is toch al enige tijd onderweg. Hij komt zo'.
Rond kwart voor 8 of iets later zelfs werden we gebeld. De bezorger had gedacht dat we op een ander nummer woonden, dat bestond niet en dus was ie maar weer weggegaan. Op de bon stond echter ons goede nummer, meldde de beller.  Als we nogmaals bestelden kregen we wel 1 satehstokje gratis ofzo. Nou ja!
,,,,فلافل

Offline Purplehippie

• **
  • 60
« Reactie #65 Gepost op: 28 februari 2010, 17:17:57 »
niet zo lang geleden een prettige nieuwe ontdekking gedaan in Nijmegen: Thais afhaal- en zitrestaurant Baan Isaan in de Van Het Santstraat 159. Wel een eindje uit de route van 't centrum, maar de afhaalprijsjes zijn het omfietsen wel waard. Erg lekker!
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Kiwi

« Reactie #66 Gepost op: 28 februari 2010, 19:11:37 »
Ik zag ook al een melding voor de restaurantgids, dus ik ga 'm toevoegen! :D

Offline Purplehippie

• **
  • 60
« Reactie #67 Gepost op: 01 maart 2010, 00:27:13 »
Yup, ook maar gelijk gedaan :)
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #68 Gepost op: 31 juli 2010, 11:49:47 »
Gisteren eten laten bezorgen door Bzzy. Er staat geen vegetarisch menu op de kaart, maar ze maken het ter plekke, dus je kan bijvoorbeeld gewoon de spekjes weglaten. Ik had Rucola Breeze, buiten dat er niet zo veel rucola inzat, was het wel lekker. Je krijgt er een flesje Spa bij. Voor die prijs is het wel eens een goed alternatief.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #69 Gepost op: 14 januari 2011, 21:22:28 »
Gisteren heerlijk Indiaas van de bezorgbrommer (want onze keuken is kwijt):
Matar Paneer, Vegetable Korma, Dal Tarka en Naan (Natraj in Amsterdam is een aanrader!)

Deze meneer kwam hier vandaag ook bezorgen (hoewel onze keuken er gewoon is) ook Matar Paneer (lekker pittig) en Dal Tarka en rijst, raita en Naan. Prima. Er stond bij dat je ook nog een aardappelgerecht erbij kreeg maar dat was niet zo. Via just-eat kun je allerlei gerechten ook als 'bijgerecht' (dus zonder bak rijst) bestellen, da's wel prima want 2 bakken rijst en ook nog naan vind ik voor met z'n 2 te veel.
,,,,فلافل

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #70 Gepost op: 15 januari 2011, 02:11:24 »
Ik heb van de week eens op thuisbezorgd.nl bekeken wat er in Amsterdam allemaal thuisbezorgd kan worden en ik stel voor dat al jullie verwende randstedelingen de volgende keer dat je wat bestelt eens aan de arme mensjes in het oosten van het land denken, denk Zutphen, want die moeten het doen met pizza´s van de Turk met knoflooksaus.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #71 Gepost op: 15 januari 2011, 08:57:17 »
Arme jij! Wanneer ging je nog maar verhuizen?

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #72 Gepost op: 15 januari 2011, 14:33:15 »
Turkse pizza met knoflooksaus, jum!

nog maar

:adhd:

Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
« Reactie #73 Gepost op: 15 januari 2011, 14:36:24 »
Turkse pizza met knoflooksaus, jum!

Neenee, Italiaanse pizza door Turkse shoarma/pizzabakkers, met knoflooksaus.

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #74 Gepost op: 15 januari 2011, 14:49:11 »
O ieuw.

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #75 Gepost op: 15 januari 2011, 14:49:35 »
Het enige wat op mijn adres bezorgd kan worden is Amerikaanse pizza. Dus dat doen we nooit, verstandig hè?
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #76 Gepost op: 15 januari 2011, 15:16:40 »
Ik heb alleen ooit een paar keer eten laten thuisbezorgen van Betawi. Nu ik niet meer binnen de rijkweidte daarvan woon, bestel ik nooit meer bezorgeten.

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #77 Gepost op: 15 januari 2011, 15:25:49 »
Ik moet zeggen dat ik de vega pizza van Volkan uit BoZ bijzonder smakelijk vindt. Dat is overigens wel het enige vega wat je kan laten bezorgen daar; de falafel bij Antiocha is echt altijd ineens op, staat dus voor de sier op de kaart. Zaken als Domino's is geen eten.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline Sidhariel

• **
  • 33
« Reactie #78 Gepost op: 15 januari 2011, 17:29:32 »
Ik moet zeggen dat ik de vega pizza van Volkan uit BoZ bijzonder smakelijk vindt. Dat is overigens wel het enige vega wat je kan laten bezorgen daar; de falafel bij Antiocha is echt altijd ineens op, staat dus voor de sier op de kaart. Zaken als Domino's is geen eten.

Inderdaad, vroeger bestelde ik nog wel eens vega pizza van New York pizza, en laatst heb ik dat ook eens gedaan. Man wat viel dat tegen voor 16 euro, doe ik echt nooit meer. Rauwe, dikke, ronde schijven ui er op. Dat overheerste de smaak volledig, en verder zat er ook nauwelijks beleg op. Voor die prijs maak ik thuis 8 veel lekkerdere pizza's!
Leftist Hippy Long Haired Vegetarian Communist Scum.
No carnivore, No material girl, No extremist.

Offline Agnesje

• 278
« Reactie #79 Gepost op: 30 januari 2011, 14:30:30 »
In Delft vind ik dit wel een aanrader: http://www.redjeki.com/ ( afhalen )
en: http://www.thuisbezorgd.nl/de-rijsttafel-delft ( wordt wel bezorgd maar dan moet je boven een bepaald bedrag bestellen en dan moet ik wel heel veel vegahapjes in een keer inslaan )..