Vegatopia Forum

Bezorgen/ Afhalen tips en afraders

enkje

Re:Bezorgen/ Afhalen tips en afraders
« Reactie #40 Gepost op: 13 mei 2007, 16:57:23 »
aanrader: Stoommaaltijd farfalle met mascarpone saus van de AH.
Aanrader: groentelasagna van AH. Niet de lasagna verde, die is niet vega.
Aanrader: LA place op de kalverstraat, bij de meeneem salade veel vaga keus, gegrilde groentes pastas ed.

Offline Laurie

• 2.478
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #41 Gepost op: 15 mei 2007, 22:55:48 »
, omdat het er binnen nogal klein was en je er niet echt fatsoenlijk kon zitten om te eten, maar misschien hoopte ze dat vooral. Ik weet 'niet meer maar zal morgen eens vragen want was volgens haar dus echt een aanrader.  :)

ja klopt, vraag maar, het is inderdaad erg lekker!

Heb de collega gisteren eindelijk gesproken en Jasmin bestaat nog wel  :D Maar is soms op onverklaarbare tijden weer gesloten. Volgens collega waren ze afgelopen zomer ook opeens veel langer gesloten dan gepland, maar afgelopen april had ze er nog afgehaald. Wel een beetje vaag dus maar kennelijk zijn ze er nog wel.

Offline oceana

• **
  • 35
« Reactie #42 Gepost op: 03 juni 2007, 19:04:05 »
Om nog even op de pizza terug te komen;  heb daarnet toch een heerlijke veganistische pizza gemaakt!  Hij was creatiever dan de beste pizza die ik ooit gegeten heb en de kaas miste ik alleen maar omdat m'n ingredienten niet bleven plakken, maar de smaak was ook zonder kaas zeker raak! (Raker misschien nog wel omdat ik nu geen slecht gevoel eraan over hou!)

Offline sersero

• 382
    • Koerdische recepten
« Reactie #43 Gepost op: 08 juli 2007, 22:09:51 »
Je kan tegenwoordig ook online bij de bagels en beans bestellen. Aanrader.

http://www.bagelsbeans.nl/bestellen.asp

Minpunt als je niet in de hoofdstad woont:
Bagels & Beans brengt overigens ook heerlijke luxe ontbijten thuis, voorlopig uitsluitend in de regio Amsterdam.

« Laatst bewerkt op: 08 juli 2007, 22:10:43 door sersero »

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #44 Gepost op: 11 juli 2007, 12:48:15 »
Maar je kunt alleen bestellen, ze bezorgen het niet, ze zetten het alleen voor je klaar. Jammer  :(
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline sersero

• 382
    • Koerdische recepten
« Reactie #45 Gepost op: 12 juli 2007, 18:54:27 »
Dan woon je niet in Amsterdam. Jammer. Niet dat je niet in Amsterdam woont... maar dat ze daar niet bezorgen.

Offline Dot

• 2.630
« Reactie #46 Gepost op: 12 juli 2007, 22:06:47 »
Bagels & Beans zit ook in Utrecht. :)
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2007, 22:07:03 door Dot »
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #47 Gepost op: 12 juli 2007, 22:45:25 »
Ik ga ze wel eens mailen, dat ze in Leiden ook moeten gaan bezorgen  :D

smikkeltje

« Reactie #48 Gepost op: 16 juli 2007, 13:11:32 »
maar in Leiden kan je ook heeeeel lekker afhalen bij de Eazie:
noodles of rijst met vijf soorten groente naar keuze + tofu en het wordt gewokt waar je bij staat, echt lekker!

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #49 Gepost op: 16 juli 2007, 16:17:27 »
Maar ik ben lui, ik wil niet afhalen!  :-[

Patronum

« Reactie #50 Gepost op: 17 juli 2007, 12:36:42 »
Wat ik in Groningen sowieso kan afraden is China Express. Tot 2 keer toe is het me al gebeurd dat ik een vegetarisch menu had besteld en dat ik toen toch een menu met vlees kreeg.  >:(

Verder vind ik zelf New York Pizza eigenlijk wel een aanrader. Vooral de pizza met tomaat en pesto vind ik erg lekker.

Verder de Yam Yam to go is erg goed. Veel vegetarische keuze.

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #51 Gepost op: 02 oktober 2007, 00:20:56 »
Heeft iemand (in Amsterdam) ervaring met Thailicious? Ik vind de lijst vegetarische gerechten wel interessant, zeker omdat er 100% vegetarisch bij staat en ze ook gebruik maken van vega oestersaus.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #52 Gepost op: 02 oktober 2007, 18:31:51 »
Heeft iemand (in Amsterdam) ervaring met Thailicious? Ik vind de lijst vegetarische gerechten wel interessant, zeker omdat er 100% vegetarisch bij staat en ze ook gebruik maken van vega oestersaus.

Die vond ik ook interessant, maar nog steeds niet besteld.
,,,,فلافل

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #53 Gepost op: 03 oktober 2007, 15:10:40 »

Ik heb gisteren besteld. Ik had een Rode Curry met tofu, de Tahu Cashew en daarnaast nog de vega springrolls, dit alles voor 22 euro. Ik vond de hoeveelheid rijst die we erbij kregen echt veel te weinig (1 klein bakje) en heb nog rijst bij moeten koken. Normaal krijg je bij bestel/afhaal restaurants altijd belachelijk veel rijst juist!
Voor de rest was het wel te doen hoewel er aan die Tahu Cashew niet echt een uitgesproken smaak zat. Ik geloof toch dat het uiteindelijk niet echt voor herhaling vatbaar was.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #54 Gepost op: 04 oktober 2007, 23:04:49 »
Is wel vaker vind ik bij Thai (ook in resto's): weinig rijst.

Ik heb vandaag een 'vegetarische schotel' gehaald bij de Tokoman in A'dam, met erbij bami. De toko-dame was enorm enthousiast over de aubergine die er ook bij hoorde. Lekker allemaal wel, met ook boontjes, tempeh, ei en kool. De bami zelf was lekker, maar wel erg vettig. Voor 7 euro voor een keer heel prima.
,,,,فلافل

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #55 Gepost op: 05 oktober 2007, 10:04:23 »
Wanica op de Jan van Galenstraat. Met hun vegetarische roti ben ik tot nu tevreden en voldaan geweest. Je krijgt boontjes, aardappels, ei, tofu en tempeh. Aan 1 roti had ik nooit genoeg met die portie, maar als je er een 2e bij bestelde, kwam ik alsnog op 6,5 uit :)
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #56 Gepost op: 10 oktober 2007, 12:29:12 »
Pizzalijn in Den Haag vind ik na zondagavond een afrader. Grotendeels geblakerde pizza met kleine stukjes erop die ik volgens mij niet besteld had :-X
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2011, 13:13:25 door Selly »
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #57 Gepost op: 22 november 2007, 22:52:18 »

Ik heb gisteren besteld. Ik had een Rode Curry met tofu, de Tahu Cashew en daarnaast nog de vega springrolls, dit alles voor 22 euro. Ik vond de hoeveelheid rijst die we erbij kregen echt veel te weinig (1 klein bakje) en heb nog rijst bij moeten koken. Normaal krijg je bij bestel/afhaal restaurants altijd belachelijk veel rijst juist!
Voor de rest was het wel te doen hoewel er aan die Tahu Cashew niet echt een uitgesproken smaak zat. Ik geloof toch dat het uiteindelijk niet echt voor herhaling vatbaar was.

Gister Thai besteld bij Thai Company. Was goed te doen! Lekkere Groene Curry en ook genoeg (een ook genoeg rijst).
,,,,فلافل

Offline Djooiss

• 1.843
« Reactie #58 Gepost op: 03 december 2007, 19:27:32 »
In Eindhoven,
Zaterdag bij surinaams eethuis Paramaribo een vegetarisch diner voor 2 besteld. Normaal ben ik niet zo van de afhaal/bezorg vanwege het schrale aanbod en de conditie van de vegahap maar dit was super. Een indiase maaltijd: afghaanse rijst, onion baghjee, saag paneer, alo gobi, chapati, naan, groentecurry ( die verrekt veel op de alo gobi leek haha), samosa's en salade. Hebben er van gesmuld.

Vorige keer een tempeh/tofu mie gerecht met kouseband gegeten, ook al zo heerlijk.

Life isn´t about waiting for the storm to pass..
it´s about getting out there and dancing in the rain

Offline IneN

• 873
« Reactie #59 Gepost op: 12 december 2007, 16:18:56 »
Aan iedereen die vol verwachting naar de Groenplaats in Antwerpen trekt om Maoz te halen, daar is er geen (meer).
Ik fiets daar dus in volle verwachting naartoe (zo van 'oooh wauw! maoz in de buurt, en ik heb dat nog niet gezien!'), en na een halfuur zoeken ontdek ik dat er een uithaal sushi in de plaats gekomen is. Jammer. En ik weet niet of ze vege hebben. Ik was te teleurgesteld om te kijken ;) ;)

http://www.resto.be/ware/details.jsp?businessid=13215&lg=NL moet zijn site misschien maar eens aanpassen.