Weer eens bij de White Elephant gegeten aan de van Woustraat.
Ik wilde eigenlijk naar Zens Delicatessenhuis (Japans) maar die waren dicht. Dus naar de White Elephant. Buiten (achter) is er een klein terras.
Er is nog steeds een aparte kaart voor vegetariers, vraag hier even om. Ik vind veel gerechten erg duur, duurste veggie hoofdgerecht was 23 euro! Maar misschien smaakte dat ook wel heel bijzonder, weet ik niet, ik naam het niet. Maar de papayasalade was 17 euro, wij nemen die salade bij andere Thaise restaurants wel eens als bijgerecht om te delen, maar 17 euro vind ik toch te duur daarvoor. Maar gelukkig was ie op
Ik nam groene curry, en die was weer wel heel betaalbaar: 14 euro (niet dat ik hem daarom nam, ik neem eigenlijk bijna altijd groene curry bij Thaise restaurants
). En die was lekker. Wel flink pittig, hij was twee pepertjes qua hitte, ik vond het goed te doen maar hou ook van scherp, maar een gerecht met drie pepertjes had ik te heet gevonden denk ik.
Aardige mensen, leuke zaak, maar duur dus als je iets anders dan curry neemt. Ze hebben wel nog steeds een heel leuk voorgerecht met Thaise blaadjes met allerlei kruiden en specerijen die je zelf moet oprollen zag ik op de kaart. Dat gerecht heb ik er eerder een keer gehad en is erg lekker, en bij andere Thai ook niet te krijgen.