Gister eten besteld bij Taco Mundo. Ik bestel bijna nooit eten omdat het vaak zo klef aankomt en ook al niet goedkoop is en ik het contact met zo'n bezorger waar je dan op moet wachten hinderlijk vind.
Maar gisteren bestelde ik dus wel, omdat ik zielig was omdat mijn verstandskies stuk is.
ik bestelde een Soft Taco, een Burrito, maiskolven en salade.
Bij elkaar was het 11,90. De Soft Taco en Burrito bleken dezelfde inhoud te hebben, maar die was wel lekker: kidneybonen, zure room, mais, sla, kaas, dat soort dingen. Het was niet echt klef en ook best warm, voor bezorgeten okee. De maiskolven waren niet zo groot, en erg muf. Ze hadden geloof ik van die voorgekookte maiskolven gebruikt. Maar misschien was dat wel een beetje mn eigen schuld want wie eet er nou maiskolf in de winter? Maar ja, dan moeten ze het ook niet op de kaart zetten.
De sla was onwijs veel en verassingsgewijs heel vers. Meestal is bezorgsla nogal slap. Deze niet. Ijsbergsla, tomaat, ui, mais, lekkere stukjes groene olijf, hele hete stukje jalapenopeper, een beetje suffe cheddarachtige kaas, zure room, en het zat in een tacoschelp die nog best knapperig was. Ik heb er zelf nog wat azijn over gedaan.
Ik was op zich niet ontevreden.
Later werd ik nog opgebeld of alles wel warm genoeg was geweest omdat de bezorger lang onderweg bleek te zijn geweest. Maar ik vond alles wel warm genoeg en ik heb ook niet lang op de bezorger moeten wachten.