Ik eet ook redelijk goedkoop, je bent student of je bent het niet! Eerder kocht ik regelmatig van die Honigzakjes voor saus en soep, maar sinds Christiaan me heeft verteld dat een deel van mijn darmklachten misschien te wijten is aan E621 let ik daar sterk op, en neem ik geen zakjes meer. Zeker niet zakjes met tomaat, daar begin ik een sterke aversie tegen te ontwikkelen.
E621 kan ik niet ontwijken, het zit ook in bijvoorbeeld boullionblokjes en kaassaus en dat gebruik ik wel eens.
Ik probeer wel elke dag een flinke hoeveelheid groente en fruit te eten. Niet altijd goedkoop, maar wel gezond en lekker en dat is ook belangrijk. Ik ben opgevoed met het idee dat eten belangrijk is, en dat je daar niet op moet beknibbelen en mijn ouders zouden het verschrikkelijk vinden om te horen dat ik moet leven op bier en pinda's.
Doet me er aan denken: ik ben van plan komend weekend naar mijn ouders toe te gaan, en in het kader van goedkoop eten: laat ik maar eens vragen wat ze voor me uit de moestuin kunnen halen!