Had het er gisteren nog over met een collega. Vroegah werkte ik in een kroeg in a'dam waar best wel wat BNers kwamen, en dan zei iemand "breng dit even naar 'Pietje' ", er werd vaker dan eens boos gereageerd door mede-personeel of BNer zelf als ik weer moest vragen of iemand kon aanwijzen wie dat dan was.
Ik heb een keer iemand van GTST heel boos gemaakt door naar zijn naam te vragen. Maar hij beweerde dat ie was ingeschreven voor het zelfscansysteem, maar kon geen scanner pakken. Ik dacht niet dat hij was ingeschreven, want hij heeft een markant hoofd en een erg knappe vrouw (mogelijk ook GTST) en hij winkelt al jaren bij ons, waarschijnlijk al langer dan dat ik er werk, en hij heeft in die tijd nog nooit een scanner gepakt. Maargoed, ik wilde dat wel voor hem controleren, maar toen deden we nog inschrijven op naam, en die wist ik natuurlijk niet. Hij is een keer met z'n vrouw bij Carlo en Irene geweest, maar toen hebben ze niet zijn naw-gegevens in beeld gezet.
Maar hij was heel boos, hij ging helemaal briesen enzo. Niet schreeuwen, dat was dan weer een meevaller.
Maar meneer Kaktus heb ik wel herkend!