Heather teleurgesteld in PETAAMSTERDAM - Heather Mills was kapot van verdriet toen dierenrechtenorganisatie PETA de samenwerking beëindigde zonder het voormalig fotomodel daarvan op de hoogte te stellen. Het zou de schuld zijn van haar voormalige stiefdochter Mary McCartney. Zij zou PETa hebben gedreigd niet langer voor ze te willen fotograferen als de soon to be ex-vrouw van haar vader nog langer betrokken zou zijn bij de organisatie...
In een interview vertelt Heather: "Ik werd nota bene op de hoogte gebracht door een vriendin van me. Ik vond het heel erg om op deze manier te horen dat ik me niet meer in hoef te zetten voor hun anti-bont campagnes."
Pauls dochter Mary heeft naar verluidt tegen de organisatie gezegd dat ze alleen nog voor ze wilde werken als ze op hun beurt de relatie met Heather voor de 'I would rather go naked that wear fur' campagne zouden verbreken...
Vorig jaar raakte Heather in onmin met Paul en zijn kinderen door een bitter scheidingsgevecht te beginnen. Inzet van de strijd is de miljoenen die Paul verdiende met de Beatles.
http://www.telegraaf.nl/prive/59126811/Heather_teleurgesteld_in_PETA.html