Vegatopia Forum

Vondsten

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

smikkeltje

Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #140 Gepost op: 16 januari 2006, 21:24:29 »
Kweenie echt waar dit te melden, dan maar hier: de tapenades bij c1000 zijn zonder Ansjovis, waarschijnlijk veganistisch dus.
jeej bedankt! gaat alleen wel in tegen mijn c1000-boycot  :-\ gelukkig is zelf tapenade maken heel makkelijk met de keukenmachine :) een aanrader: tapenadetosties!

Emperor

Re:Vondsten
« Reactie #141 Gepost op: 24 maart 2006, 19:54:02 »
Bij aziatische toko gekocht

naam:Vegetarian soy fibrous shredded

fabrikant:Hung Yang Foods
Ingredients:Texturized soy protein fiber soybean powder,soybean oil,laver,sesame,sugar,salt,vegetarian seasoning

gooi het overal op
vooral op mijn favo beleg= pindakaas met komkommer en sambal en in soepen

Offline kimske

  • ***
  • 174
  • Geslacht: Vrouw
    • Kimske
Re:Favo supermarkt (NL)
« Reactie #142 Gepost op: 24 maart 2006, 21:30:36 »
Kweenie echt waar dit te melden, dan maar hier: de tapenades bij c1000 zijn zonder Ansjovis, waarschijnlijk veganistisch dus.

vandaag gekeken bij de verse in de koeling, allemaal met ansjovis :(
geloven is zeker weten dat je twijfelt

mirrie

Re:Vondsten
« Reactie #143 Gepost op: 27 maart 2006, 13:29:24 »
Het merk Shan Shi in Oostenrijk. Heerlijke Thaise currypasta zonder vissaus. Gelijk wat potjes ingeslagen voor thuis. In Nederland weet ik geen winkel/merk met lekkere vega thaise curry.

http://www.vivatis.at/6_114_ENG_HTML.htm

brenda_lelie

Re:Vondsten
« Reactie #144 Gepost op: 14 mei 2006, 11:21:58 »
Nieuw van biofournil
afbakbrood met olijven
zoooo lekker, al het brood van biofournil is al erg lekker maar deze met grote stukken zwarte olijven erin overtreft alles
heerlijk
te koop bij biologische winkels, te bestellen bij de Nieuwe Band

langnek

Re:Vondsten
« Reactie #145 Gepost op: 23 mei 2006, 09:33:39 »
 :hungry: Klinkt goed!

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vondsten
« Reactie #146 Gepost op: 27 juli 2006, 18:24:49 »
Bij 'mijn' AH hebben ze nu blikjes knoflookbrooddeeg (:cheer:) en (super-)croissants; voor zover ik het zo snel zag beide vegan!

Daarnaast hebben ze nu eindelijk Alpro soja light (maar volgens mij hebben ze het 'light'-gedeelte ook op het eiwitgedeelte betrokken, want dat is nihil) en rijstmelk van Rice Dream.

Ook zag ik een tijd geleden een of ander breekbrood/foccaccia (van het eigen merk) waar kaas in zit, maar waar bij staat dat het vegetarische kaas is.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Indira

  • ****
  • 520
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vondsten
« Reactie #147 Gepost op: 27 juli 2006, 18:44:10 »
Rice Dream bij AH? Dezelfde als in de bio winkel?
Za Zemiata!

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vondsten
« Reactie #148 Gepost op: 27 juli 2006, 18:54:17 »
Geloof het wel. Ook met vanillesmaak. De gewone kost 1 euro 99, die vanille 2,39 geloof ik...
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vondsten
« Reactie #149 Gepost op: 27 juli 2006, 20:51:22 »
Bij 'mijn' AH hebben ze nu blikjes knoflookbrooddeeg (:cheer:)

Staat dat in het koelgedeelte bij de Dannerole?

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vondsten
« Reactie #150 Gepost op: 27 juli 2006, 20:54:36 »
Ja. Van Danerolle zijn er bij mijn AH nu alleen nog de gewone croissants, de chococroissants zijn weg.

O, vergeten: AH heeft nu ook pizzabodem met tomatensaus van het eigen merk, ligt eveneens in de koeling bij de croissants.

En voor de niet-vegans: cakebeslag, chococakebeslag en koekjesdeeg.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vondsten
« Reactie #151 Gepost op: 27 juli 2006, 20:57:13 »

En voor de niet-vegans: cakebeslag, chococakebeslag en koekjesdeeg.

Ook in de koeling of droog dat er nog water bij moet?

Offline Sanja

  • Forumkenner 2005
  • *****
  • 2.541
Re:Vondsten
« Reactie #152 Gepost op: 27 juli 2006, 21:10:48 »
Nee, nee, in de koeling, in een zak. Kan zo in een cakeblik de oven in.
If you were a river in the mountains tall,
The rumble of your water would be my call

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vondsten
« Reactie #153 Gepost op: 28 juli 2006, 15:50:37 »
Kunnen ze ook de vriezer in?

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.231
Re:Vondsten
« Reactie #154 Gepost op: 28 juli 2006, 20:24:09 »
Wat vraag jij veel zeg, Hiziki! ;)

Ik ben mijn beste vondst van het laatste halfjaar deels aan het vieren en deels aan het betreuren: het zijn superlekkere vegan toetjes in choco- en vanillesmaak; een soort puddinkjes van rijstmeel ofzo. Gevonden in de biowinkel in Ventimiglia. Dat is zooooooooo ver weg, en de mevrouw uit de Italiaanse winkel hier zei gister dat zij het niet kon bestellen. :(
Het merk is Probios en het heet Rice & Rice Dessert en als iemand het ooit ergens tegenkomt, mag die ongelimiteerd voor me inslaan, mits gekoeld bewaard. :)
Gelukkig heb ik er nog drie in de koelkast staan, want ik had een hele lading het land in gesmokkeld in mei. :D
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:Vondsten
« Reactie #155 Gepost op: 28 juli 2006, 21:47:24 »
Nee, nee, in de koeling, in een zak. Kan zo in een cakeblik de oven in.

Heb de choco net geprobeerd en het is best te doen. Geen culinair orgasme, maar wel heerlijk lui voor de makkelijke dag.
En als ie nog warm is chocoladeboter over de bovenkant uitsmeren..
Sin chile, no tiene chiste!

mjets

Re:Vondsten
« Reactie #156 Gepost op: 30 juli 2006, 23:04:32 »
Wat vraag jij veel zeg, Hiziki! ;)

Ik ben mijn beste vondst van het laatste halfjaar deels aan het vieren en deels aan het betreuren: het zijn superlekkere vegan toetjes in choco- en vanillesmaak; een soort puddinkjes van rijstmeel ofzo. Gevonden in de biowinkel in Ventimiglia. Dat is zooooooooo ver weg, en de mevrouw uit de Italiaanse winkel hier zei gister dat zij het niet kon bestellen. :(
Het merk is Probios en het heet Rice & Rice Dessert en als iemand het ooit ergens tegenkomt, mag die ongelimiteerd voor me inslaan, mits gekoeld bewaard. :)
Gelukkig heb ik er nog drie in de koelkast staan, want ik had een hele lading het land in gesmokkeld in mei. :D

Je kunt ze altijd nog online over laten komen vliegen, niet echt global-voetafdruk-vriendelijk, ook wel wat prijzig... dus hoe desperate ben je?? ....  http://www.wheatanddairyfree.com/popboxes/ds00011.htm

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.231
Re:Vondsten
« Reactie #157 Gepost op: 30 juli 2006, 23:59:19 »
Wat vraag jij veel zeg, Hiziki! ;)

Ik ben mijn beste vondst van het laatste halfjaar deels aan het vieren en deels aan het betreuren: het zijn superlekkere vegan toetjes in choco- en vanillesmaak; een soort puddinkjes van rijstmeel ofzo. Gevonden in de biowinkel in Ventimiglia. Dat is zooooooooo ver weg, en de mevrouw uit de Italiaanse winkel hier zei gister dat zij het niet kon bestellen. :(
Het merk is Probios en het heet Rice & Rice Dessert en als iemand het ooit ergens tegenkomt, mag die ongelimiteerd voor me inslaan, mits gekoeld bewaard. :)
Gelukkig heb ik er nog drie in de koelkast staan, want ik had een hele lading het land in gesmokkeld in mei. :D

Je kunt ze altijd nog online over laten komen vliegen, niet echt global-voetafdruk-vriendelijk, ook wel wat prijzig... dus hoe desperate ben je?? ....  http://www.wheatanddairyfree.com/popboxes/ds00011.htm

Oeh! Jij verdient echt m'n liefde! :heart:
Ik wil vega bananenschuimpjes.

mjets

Re:Vondsten
« Reactie #158 Gepost op: 31 juli 2006, 00:48:06 »
Wat vraag jij veel zeg, Hiziki! ;)

Ik ben mijn beste vondst van het laatste halfjaar deels aan het vieren en deels aan het betreuren: het zijn superlekkere vegan toetjes in choco- en vanillesmaak; een soort puddinkjes van rijstmeel ofzo. Gevonden in de biowinkel in Ventimiglia. Dat is zooooooooo ver weg, en de mevrouw uit de Italiaanse winkel hier zei gister dat zij het niet kon bestellen. :(
Het merk is Probios en het heet Rice & Rice Dessert en als iemand het ooit ergens tegenkomt, mag die ongelimiteerd voor me inslaan, mits gekoeld bewaard. :)
Gelukkig heb ik er nog drie in de koelkast staan, want ik had een hele lading het land in gesmokkeld in mei. :D

Je kunt ze altijd nog online over laten komen vliegen, niet echt global-voetafdruk-vriendelijk, ook wel wat prijzig... dus hoe desperate ben je?? ....  http://www.wheatanddairyfree.com/popboxes/ds00011.htm

Oeh! Jij verdient echt m'n liefde! :heart:

Ow in dat geval heb ik nog wel 'n grensoverschrijdend adresje ;D
http://crueltyfreeshop.com.au/index.php?main_page=product_info&products_id=298

Offline Amarillo

  • Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • *****
  • 3.231
Re:Vondsten
« Reactie #159 Gepost op: 31 juli 2006, 01:13:58 »
Wat vraag jij veel zeg, Hiziki! ;)

Ik ben mijn beste vondst van het laatste halfjaar deels aan het vieren en deels aan het betreuren: het zijn superlekkere vegan toetjes in choco- en vanillesmaak; een soort puddinkjes van rijstmeel ofzo. Gevonden in de biowinkel in Ventimiglia. Dat is zooooooooo ver weg, en de mevrouw uit de Italiaanse winkel hier zei gister dat zij het niet kon bestellen. :(
Het merk is Probios en het heet Rice & Rice Dessert en als iemand het ooit ergens tegenkomt, mag die ongelimiteerd voor me inslaan, mits gekoeld bewaard. :)
Gelukkig heb ik er nog drie in de koelkast staan, want ik had een hele lading het land in gesmokkeld in mei. :D

Je kunt ze altijd nog online over laten komen vliegen, niet echt global-voetafdruk-vriendelijk, ook wel wat prijzig... dus hoe desperate ben je?? ....  http://www.wheatanddairyfree.com/popboxes/ds00011.htm

Oeh! Jij verdient echt m'n liefde! :heart:

Ow in dat geval heb ik nog wel 'n grensoverschrijdend adresje ;D
http://crueltyfreeshop.com.au/index.php?main_page=product_info&products_id=298

Ah, daar is niet alleen de choco- maar ook de vanillevariant te koop; woehoe! :cheer:
En blijkbaar bestaat hij ook in caramel maar dat verkopen ze niet via die site, lijkt het, dus dat zal wel getsie zijn dan. :)

Oja, en nog meer liefde voor mjets, dus. :-*
Ik wil vega bananenschuimpjes.