Vrijdagavond bij Daarbaand gegeten op de Overtoom in Amsterdam. Beetje gemengde gevoelens. Beetje rare bediening, maar eten was ok.
ja daar wilde ik ook nog naar toe! Hmpf rare bediening. Klinkt niet heel goed.
Ben ik gister heen geweest.
Wist wel nog dat jij er was, maar niet meer dat je de bediening raar vond. Vond ik ook!
*knip*
Van alles wat, op zich lekker, maar een beetje fusion achtig, wat Spaans-achtige dingen ook. Lekkere auberginedip, venkel met blauwekaas, lekker brood, goede gekruide gebakken aardappeltjes, dadel/kaas in filodeeg en zuurkomkommer. Redelijke sla (maar de feta was niet meer helemaal goed vond ik), en niet zo lekkere loempia's en volgens mij hadden we nog wel wat , maar de yoghurtdip verscheen niet op tafel en volgens mij wel op de rekening. Maar geen fooi achter gelaten dus.
Wel aardig, maar er zijn geloof ik wel leukere tenten.
Poging 2 vandaag, weer vergelijkbare ervaring.
Nadat hij de 3 tapas van mijn tafelgenote had genoteerd, liep hij doodleuk weg. Even later kwam hij bestek brengen, waarop ik vroeg of ik misschien ook wat eten mocht bestellen. Dat mocht gelukkig wel.
Toen ik daarna nog iets wilde bestellen, werd pijnlijk duidelijk dat mijn charme me in de steek liet. Ok, na wat oogcontact kreeg ik een glimlach terug, maar zelfs na herhaaldelijk staren geen sjoege. Je ziet toch dat de boel leeg is, je wil toch verkopen denk ik dan?
Rekening ben ik maar zelf gaan betalen aan het barretje, want we hoopten Masterchef nog te gaan halen.
Een aantal gerechtjes waren niet aan mij besteed, maar dat is persoonlijk. Het ei door de auberginepuree bijvoorbeeld, die textuur..
Of de ingemaakte knoflookteentjes, maar ik ben geen fan van inmaken. Toch leuk om te proberen, want ik kende het niet zo.
De aardappeltjes waren erg lekker, het brood ook.
Het is fijn dat je tussen tapas en gewone hoofdgerechten kan kiezen, maar ik denk niet dat ik er snel terug kom.
Eerder Klein-Perzië weer eens proberen...
Oh en dinsdag bij Beirouth gegeten. Weer lekker. Dit keer hoofdgerecht genomen ipv tapas en de Tyrus was fijn. Alleen vond ik het niet de lekkerste falafel, alhoewel het wel goed gebakken was. Hier kom ik zeker nog eens terug voor de mezze.