Ha, ik heb gister ook bij Maoz gegeten. Ofnee, ik heb bij Maoz gehaald en in de sportkantine gegeten eigenlijk.
Zondag heb ik gegeten bij Indiaas restaurant Tandoor in de Geelvinksteeg in Amsterdam (tussen de Singel en de Reguliersdwarsstraat ergens als ik me niet vergis). Echt heel erg lekker!
Om te beginnen kregen we chapati's bij onze drankjes (maar dat is redelijk standaard, denk ik).
Ik had het vega menu: Vooraf linzensoep, die wel oké was. Daarna pilav, palak paneer (lijkt op saag paneer maar het was wel wat pittiger - en lekker), een peulvruchtenschotel en een okragerecht dat echt superlekker was! Erbij hadden we naan besteld met amandel en rozijnen en die smaakte ook al zo geweldig goed!
Mijn tafelgenoten genoten inmiddels van de mangolassi (en ik had mangosap, was ook lekker). Toe was er ijs voor een tafelgenoot en khulfi voor mij, smaakte allemaal prima ook. Alles was zo lekker dat ik veel meer heb gegeten dan ik eigenlijk op kon.
Zonde dat dit restaurant zo in het centrum zit, er komen vast alleen maar toeristen terwijl dan heel veel Amsterdammers wat mislopen.