Ok, laat ik beginnen met te zeggen dat ik uiterst verbaasd ben een aantal reacties in deze thread te lezen.... alsof wel-of-geen-vlees-eten het ALLER belangrijkste is...
Het is een van de belangrijke punten die ik in mijn 'lijstje' heb van wat mijn ideale vrouw zo ongeveer zou moeten hebben. En een paar ervan zijn gewoon iets wat deze zou moeten hebben, omdat ik er anders op zou afknappen.
Daar heb ik wel eens moeite mee maar LIEFDE OVERWINT TOCH ALLES ?!!?!
In een film wel ja. Maar in deze maarschappij kiezen mensen ook carriere boven een gezinnetje, dus deze uitspraak klopt denk niet.
Sorry hoor maar ik kan me best voorstellen dat je vanuit een single-situatie graag "het perfecte" wil, maar als je verliefd wordt op iemand dan gaat dat in eerste instantie toch niet over iemand's overtuiging... dat komt later wel en ik denk dat e.e.a. best te combineren is.
Tuurlijk kan de perfecte niet altijd gevonden worden, maar je wilt wel raakvlakken met iemand hebben anders is dat niet interessant.
En in eerste instantie zullen de meeste eerst op uiterlijk aangetrokken worden tot een persoon, maar of iedereen alleen maar naar uiterlijk blijft kijken?
Ik wil ook wel iemand met ongeveer dezelfde gedachten enzo. En daarbij zie ik geen vleeseter, omdat ik vanuit mijn oogpunt daar gewoon niet samen mee kan leven. Misschien voor een avondje ofzo
Maar een 'heel leven'. Nee, dat zal denk niet gaan.