Nou zal ook even vertellen hoe het geweest is. Het was best gezellig, hoewel ik vroeg weer weggegaan ben ,aangezien ik me niet zo lekker voelde. Heb vooraf tomatensoep gekregen. Heb er wat van gegeten, maar de onderste laag met vlees laten staan. Daarna was koud/warm buffet. Toen mijn vriendin zag, dat ik in de rij stond is ze wel bij me gaan staan om aan te wijzen wat ik kon nemen. Heb me vol gegeten aan brood, kaas en de garnering van de salades (ei, asperges,fruit), fruit na en heel lekker ijs. Uiteindelijk heb ik wel genoeg gegeten, maar ik voel me gewoon rot om hoe het gegaan is.
En of we onenigheid hebben gehad voor die tijd? Niet dat ik weet, ja mijn leven is ineens veranderd, nadat ik mijn relatie beeindigd heb en nu na 2 maanden bij mijn ouders gewoond te hebben alleen in mijn flat woon. Dat ziet er heel anders uit, dan haar leven en over heel veel dingen denken we anders. Maar geloof niet dat dat de reden is. Achteraf ben ik er niet meer rouwig om dat ze me niet de hele dag gevraagd heeft. De mensen die de hele dag waren geweest hadden al aardig wat op, zodat ze geen wijn meer bij het eten wilden en ik kende ze helemaal niet.
Maarja het is geweest en ik hoop, dat ze een mooie toekomst tegemoet gaan.