Maar dat kun je weer aflezen aan de favo t programma's, boeken enzo.
Overigens is mijn ervaring dat de gemiddelde vent op zo'n site dat hele profiel niet leest, maar dan weet ik ook gelijk weer wat ik niet zoek in een vent
Woorden zeggen sowieso niet zoveel in dit soort gevallen. Ik ken een leuk uitziende vent, maar zodra hij z'n mond open doet zie ik de ene na de andere vrouw afhaken. Zijn stem is niet zo sexy. Een datingsite avontuur begon met de meest briljante mailtjes. Ik lag naast de bank van het lachen, wat een buikpijn. Dat hij een gouden ketting droeg en zelf ook al moest toegeven dat hij niet moeders mooiste was, maakt me niks uit. Maar toen kwam de date zelf. Bleek meneer uren over al die leuke mailtjes te hebben nagedacht. Dan valt zo'n ontmoeting behoorlijk tegen, want het is gewoon niet de adremme persoon die je dacht te gaan daten. Later lach je er smakelijk om (Ok, in dit geval ook tijdens de date, want het werd echt genant), maar moraal van het verhaal is dat je het nooit zeker weet. En dat is nou juist de verrassing. Je moet het niet doen om de ware te scoren, maar om nieuwe, hopelijk leuke mensen tegen te komen.