Laat ik het eens gaan testen of je krijgt wat je vraagt...
(Inmiddels 40 reacties in nog geen twee dagen haha)
Ik vraag om intelligente mensen die verbaal hun mannetje staan. Niet om arrogante heerschappen, narrowminded volk of om serieuze relaties.
We noemen geen namen maar even wat leuke details
lievelingseten:patat, hobbies:voetbal, interesse: voetbal, tv:voetbal
Ja, dat zal me een leuke date met werelddiscussies worden zeg!
Een flink aantal 30ers. Eentje zelfs 39, misschien kan ik beter zijn kids gaan daten ofzo?
"Ik las je profiel, je bent precies wat ik zoek! Een pittige, mooie zwartharige prinses op een paard". Ehm dan kun je niet lezen, want op het profiel staat bruin. Of bedoelde hij gewoon de foto lezen? En ne die foto is niet duidelijk. Voor hetzelfde geld ben ik wel waanzinnig lelijk zonder haar dat in mijn gezicht waait haha.
"ben jij 20 ?"
Nee, ik ben 42 en heb al 13 kinderen gebaard. Ik pest gewoon graag mensen zoals jij...Please...
Verder ben ik een diva
Que? Omdat ik misschien wel een paar uur op een zogenaamd spontaan stukje heb zitten zwoegen en ik vlot lijk? Of omdat mijn foto zoveel "uitstraling" heeft haha.
De leuke reacties zullen we maar voor een andere keer bewaren:)
En ik had het niet verwacht maar eerlijk is eerlijk, er zitten ook leuke, vlotte en niet arrogante reacties tussen.
En nu eens gaan nadenken wat we volgende week op het profiel gaan zetten
We hebben nog drie gratis weken en een lading verschillende foto's dus als iemand een leuk idee heeft om uit te proberen....