Vegatopia Forum

Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #40 Gepost op: 14 januari 2004, 15:34:45 »
Bij de AH hebben ze ook nog vegetarische Chili con carne trouwens.  Een quiche of noodles zijn ook nog opties.

Elsbeth

Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #41 Gepost op: 14 januari 2004, 18:23:36 »
Kant en klaar maaltijden voor non-vega's zijn vaak ook pasta en pizza, voor vega's is dit niet veel anders, helaas :-( Maar er zijn best veel kant en klare bij de AH. En is er ook één die niet onder vega genoemd is, maar het wel is, nl de bami met foe-yong-hai (ei met saus). Ik heb de ingredientenlijst goed afgespreurd en volgens mij issie vega (maar dat staat er dus niet op). Lekker hoor.

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #42 Gepost op: 14 januari 2004, 19:19:14 »
Hej top! die bij de mariaplaats en Zadelstraat kende ik al, maar de rest nie! dank U!

S.E.M. is het goedkoopste. Alleen altijd een mandje nemen. De eigenaar heeft helaas de neiging iedereen die geen mandje heeft te benaderen als een potentiele dief. Hij zal wel dergelijke ervaringen hebben, aangezien zijn winkel op de Voorstraat zit...  ::)

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #43 Gepost op: 25 februari 2004, 16:48:52 »
Bij de Natuurwinkel (in ieder geval die op de Elandsgracht) verkopen ze diepvriesschotels van onderstaand merk, waarbij er zelfs een boel geschikt zijn voor veganisten:

TING/BALANCED FOOD
We kregen van dit bedrijf een productgarantieverklaring van de onderstaande diepvriesproducten die zuiver plantaardig zijn en waarvan de grondstoffen ook nog voor 99% biologisch zijn. Het gaat om de gerechten Roera (Indiaas soja-groente gerecht), Roedjak (zoet/zuur groentegerecht), en Smoor-Djahe (indonesisch gember/soja gerecht). Verder: Ting's Seizoenschotel, Romeinse Bonen Schotel, Mexicaanse Schotel, Braziliaanse Schotel, en een Oosterse Schotel.

Cheryl

Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #44 Gepost op: 25 februari 2004, 17:06:03 »
Bij de Natuurwinkel (in ieder geval die op de Elandsgracht) verkopen ze diepvriesschotels van onderstaand merk, waarbij er zelfs een boel geschikt zijn voor veganisten:

TING/BALANCED FOOD
We kregen van dit bedrijf een productgarantieverklaring van de onderstaande diepvriesproducten die zuiver plantaardig zijn en waarvan de grondstoffen ook nog voor 99% biologisch zijn. Het gaat om de gerechten Roera (Indiaas soja-groente gerecht), Roedjak (zoet/zuur groentegerecht), en Smoor-Djahe (indonesisch gember/soja gerecht). Verder: Ting's Seizoenschotel, Romeinse Bonen Schotel, Mexicaanse Schotel, Braziliaanse Schotel, en een Oosterse Schotel.


Waarom hebben ze dat niet hier?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #45 Gepost op: 25 februari 2004, 17:11:28 »
Ik vond de tekst op http://www.veganisme.non-profit.nl/gi/g38/g38_p21c.htm en daar staat ook nog:

"Mocht u prijs stellen op deze producten maar heeft uw winkel ze nog niet in hun assortiment, kunt u bellen naar Ting Balanced Food, tel.: 013-5284799."

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #46 Gepost op: 25 februari 2004, 21:50:45 »
ik vind die Ting schotels veel te weinig voor 1 persoon.
,,,,فلافل

Offline Christiaan

  • ******
  • 10.293
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #47 Gepost op: 25 februari 2004, 21:56:01 »
hihi
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline maud

  • ***
  • 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #48 Gepost op: 01 maart 2004, 09:49:42 »
S.E.M. is het goedkoopste. Alleen altijd een mandje nemen. De eigenaar heeft helaas de neiging iedereen die geen mandje heeft te benaderen als een potentiele dief. Hij zal wel dergelijke ervaringen hebben, aangezien zijn winkel op de Voorstraat zit...  ::)

Oja die man heeft echt humor. Mijn zus ging er ook is zonder mandje winkelen en die man schaduwde haar helemaal  :)

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #49 Gepost op: 12 maart 2004, 16:35:07 »
Ik ging vandaag speciaal naar een bepaalde AH, omdat ze daar mijn favoriete diepvriespizza's hebben, maar de diepvries bleek leeg. Er kwamen twee mannen met karretjes aanrijden en wat bleek: er was een storing geweest, en ze gingen nu het weer een beetje vullen. In de karretjes zaten die pizza's echter niet maar wel eentje die ik nog niet kende: Pizza Mozzarella van Iglo, houtoven met ook nog cherrytomaatjes, groene pesto en italiaanse kruiden. Hopelijk blijven ze die in het assortiment houden want het lijkt me een aanwinst!

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #50 Gepost op: 13 maart 2004, 20:20:33 »
Ik ging vandaag speciaal naar een bepaalde AH, omdat ze daar mijn favoriete diepvriespizza's hebben
indrukwekkend
ik vind het vaak al te veel moeite om naar de ah in mijn buurt (extreem grote ah, waar ze werkelijk alles hebben, tot aan falafelmix in een pakje toe, en ook koshere gouda-kaas) en ga naar de super die iets dichter bij is
maar dat is een erg vervelende winkel, waar ze voortdurend de vegetarische pizza's uit het assortiment doen, net als de groentekroketten en de chips die ik lust en mijn favo-kauwgom merk
dus uiteindelijk koop ik niets
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #51 Gepost op: 13 maart 2004, 21:30:29 »
Ik ging vandaag speciaal naar een bepaalde AH, omdat ze daar mijn favoriete diepvriespizza's hebben
indrukwekkend
ik vind het vaak al te veel moeite om naar de ah in mijn buurt

Ik ben al in heel veel supermarkten in Amsterdam geweest, stuk of twintig of zo, misschien zelfs degene waar jij werkt ;)

Elsbeth

Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #52 Gepost op: 13 maart 2004, 21:32:47 »
Die super de boer bij de van boshuizenstraat is inderdaad echt ruk. ze hebben er geen fatsoenlijk eten. de ah op gelderlandplein is inderdaad fantastisch, maar daarentegen weer duur duur duur. wat vind je van de dirk vd broek in a'veen dan, fem? iig veel groenten voor redelijke prijs te scoren  :D

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #53 Gepost op: 14 maart 2004, 13:25:55 »
tja, mijn ouders doen de meeste boodschappen, dus als ik boodschappen doe, dan is het ofwel omdat ze een dag in de week zijn vergeten (mijn ouders willen nog wel eens vergeten dat mijn broer en ik op vrijdag drie uur sporten, en dan best wel willen eten), dan ga ik toch naar de super op de van boshuizenstraat, gewoon omdat ie lekker dichtbij

of ik doe boodschappen, omdat ik heb gewerkt en zin heb op iets lekkers, ik werk in de ah op t gelderlandplein, dus daar koop ik dan ook snackbites (of cassavechips, of een toetje)

bij de dirk op t kostverlorenhof kom ik als mijn ouders op vakantie zijn, en ons creatief willen laten doen met geld, want je kunt er idd heel veel eten kopen voor heel weinig geld
Supercalifragilisticexpialidocious!

Biologica

Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #54 Gepost op: 18 maart 2004, 12:30:05 »
http://www.natudis.nl/dealers.asp?provincie=Utr&action=view

is een lijstje natuurwinkels in de provincie Utrecht, ken ze verder niet. De Natuurwinkel zit daar blijkbaar niet, en dat is jammer, want dat is een soort supermarkt.

zit er eigenlijk nog prijsverschil in die winkels in utrecht, wie weet da?

Offline Annemieke

  • ******
  • 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #55 Gepost op: 20 maart 2004, 15:40:06 »
SEM op de Voorstraat is de goedkoopste. Hij heeft ook vaak aanbiedingen.

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #56 Gepost op: 08 maart 2006, 15:16:58 »
Nog niet gemeld geloof ik: Albert Heijn heeft twee stoommaaltijden met Tofu. Ik heb er een gekocht, met stokzwammen en aardappelpartjes (en groentes en saus).

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #57 Gepost op: 08 maart 2006, 15:55:42 »
Duur?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #58 Gepost op: 08 maart 2006, 16:03:29 »
Toevallig heb ik de bon nog: het is 4,49 of 4,99 (ik had ook nog een andere stoommaaltijd genomen).

Offline Superguppie

  • ***
  • 322
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische producten voor geeks en andere luie koks
« Reactie #59 Gepost op: 08 maart 2006, 19:47:08 »
Eveneens bij de appie, een kant en klare wok\bakschotel met noten en tofu.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit