Vegatopia Forum

Shakies

Offline Aphyna

• **
  • 73
Re:Shakies
« Reactie #120 Gepost op: 19 januari 2013, 11:54:09 »
Oneeee wat jammer!! Ik haalde er heel vaak een shake of zo'n salade, het was mijn lievelings-stations-ding. Dat je zelf allemaal elementen mag kiezen, met linzen en bietjes enzo.

:'(

Aiko

« Reactie #121 Gepost op: 19 januari 2013, 12:05:56 »
en bietjes enzo.

Dit ingrediënt staat laag op de lijst van acceptabele groenten bij één van de Smaakpolitieagenten, zo heb ik eerder deze week begrepen. Ik begin nu een causaal verband te zien, en de reikwijdte van de macht dezes persoons...

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #122 Gepost op: 19 januari 2013, 17:53:04 »
en bietjes enzo.

Dit ingrediënt staat laag op de lijst van acceptabele groenten bij één van de Smaakpolitieagenten, zo heb ik eerder deze week begrepen. Ik begin nu een causaal verband te zien, en de reikwijdte van de macht dezes persoons...

Nee nee er wordt met medianen gewerkt door de spaakpolitie natuurlijk.
,,,,فلافل

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #123 Gepost op: 23 januari 2013, 13:15:52 »
in Leiden is ie al dicht.. >:(
Het verbaast me niet, eigenlijk, er was weinig waarin ze zich nog onderscheidden van de andere aanbieders de laatste jaren. Geen soyberry bandit meer, geen seitan broodjes meer, geen samosas meer, de sojashakes smaakten nergens naar... Ik ben er sinds de grote ommezwaai in assortiment nog twee keer geweest en daarna besloten dat ik elders op het station lekkerdere en goedkopere dingen kon krijgen.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #124 Gepost op: 23 januari 2013, 13:19:06 »
inderdaad dat dacht ik ook
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #125 Gepost op: 23 januari 2013, 13:55:41 »
Ja, maar je hoopt toch dat het tij nog keert oid.
Die leuke Japanner is er ook al niet meer op het station.
,,,,فلافل

Offline Aphyna

• **
  • 73
« Reactie #126 Gepost op: 29 januari 2013, 22:13:43 »
Citaat
Dit ingrediënt staat laag op de lijst van acceptabele groenten bij één van de Smaakpolitieagenten

Neeee..... Bietjes kan je echt niet haten! Kom op. Ze zijn zoet en roze. Je kan er Roze Soep/Meisjessoep van maken die kleine meisjes die niet graag groente eten, bereid zijn te eten!

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #127 Gepost op: 30 januari 2013, 08:41:54 »
Bietjes kan je echt niet haten!

Jawel, dat kan makkelijk.
« Laatst bewerkt op: 30 januari 2013, 08:45:05 door Wombat »

Offline Miranda

• 3.376
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #128 Gepost op: 30 januari 2013, 09:21:02 »
Citaat
Dit ingrediënt staat laag op de lijst van acceptabele groenten bij één van de Smaakpolitieagenten

Neeee..... Bietjes kan je echt niet haten! Kom op. Ze zijn zoet en roze. Je kan er Roze Soep/Meisjessoep van maken die kleine meisjes die niet graag groente eten, bereid zijn te eten!

Nou en of dat kan. Brrrrr....