Vegatopia Forum

Shakies

Offline Annemieke

• 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Shakies
« Reactie #100 Gepost op: 24 juli 2007, 13:41:39 »
Ik vind het stom dat shakies nooit heeft gereageerd op een klachtenmailtje van mij over hun cappuccino.

waar ging dat over?

Over dat de cappuccino een smakeloze waterige cafe au lait was en geen cappuccino.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #101 Gepost op: 03 maart 2008, 14:38:33 »
Oeps, Shakies is verkocht aan de NS dochter Servex, die ook alle andere broodjeszaken van de NS in beheer heeft.
,,,,فلافل

Offline Draek

• 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
« Reactie #102 Gepost op: 03 maart 2008, 21:07:53 »
Ergens goed als shakies dan op meerdere plekken zou komen.
Anderzijds ben ik bang dat er straks ook nog vlees dingen enzo bij gaan komen.
Er ligt nu al iets met zalm.. maar dat is al vanaf het begin. Wat ik erg jammer vind.
« Laatst bewerkt op: 03 maart 2008, 21:08:23 door Draek »
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #103 Gepost op: 04 maart 2008, 12:04:43 »
Hoop maar dat het goed gaat. Gewone broodjeszaken hebben we al genoeg op het station! Het kan wel voordelen hebben voor de huidige vestigingen, bijvoorbeeld qua personeel, dan kunnen ze uit de groep van servex medewerkers kiezen in plaats van zelf medewerkers in te moeten huren.

Die zalm hebben ze inderdaad al vanaf het begin. Ik vind het ook vies maar het ligt gelukkig niet in de buurt van de seitanbroodjes  :hungry:
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

sammie

« Reactie #104 Gepost op: 16 mei 2008, 10:30:39 »
Ze hebben in Utrecht geen artisjokkentapenade meer  :'( Dat was het enige veganistische beleg dat ze hadden. Ik heb ze hierover een mail gestuurd, ben benieuwd naar de reactie.
Ze hebben nog wel samosa broodjes die vegan zijn. Die moeten dan alleen wel afgebakken klaarliggen... maar als ze er dan zijn, zijn ze wel erg lekker  :).

Offline Laura

• **
  • 81
« Reactie #105 Gepost op: 30 mei 2008, 15:27:47 »
Toen ik in Utrecht CS was, vroeg ik of de kaas vegetarisch gestremd was. Dat personeel keek me aan of ik gek was. Ze wisten niet wat stremmen was...

Wat moet je hier nu mee? Leer je personeel a.u.b. wat voor een rommel ze (proberen te) verkopen.

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
    • dimitri.org
« Reactie #106 Gepost op: 30 mei 2008, 15:44:30 »
Wat moet je hier nu mee?

Minder hoge eisen stellen. Ik denk dat er maar weinig personeel is in de horeca dat wel antwoord op de vraag zou kunnen geven.

Offline Dame Noire

• 326
« Reactie #107 Gepost op: 19 juni 2008, 13:42:38 »
Had een tegoedbon voor een kleine shake ;D dus gister een 'Tropical Tango' gehaald. (met ananas, passievrucht en mango). Lekker, maar ik vind toch dat de Soyberry Bandit (de enige andere die ik geproefd heb) meer smaak heeft. Wat is jullie lievelingssmaak?

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #108 Gepost op: 25 mei 2009, 17:49:33 »
 :nosmile: :nooo:
Shakies is wel terug op station Leiden na de verbouwing, maar wat een tegenvaller. De inrichting is tien keer zo luxe, het assortiment lijkt nergens meer naar. Geen vegetarische samosa's en seitanbroodjes meer. Geen belegde bagels meer. Nog maar een heel kleine selectie sapjes. En mijn all time favorite Soyberry Bandit is verdwenen en vervangen door iets dat lijkt op Alpro met een scheut goedkope limonadesiroop. Ik ben echt heel erg teleurgesteld, het was zo'n leuke tent. En van al het geld dat ik in de jaren bij ze uitgegeven heb, bouwen ze nu zoiets, zonder ook maar iets van wat ik er lekker vond. Bah.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #109 Gepost op: 25 mei 2009, 18:41:28 »
:nosmile: :nooo:
Shakies is wel terug op station Leiden na de verbouwing, maar wat een tegenvaller. De inrichting is tien keer zo luxe, het assortiment lijkt nergens meer naar. Geen vegetarische samosa's en seitanbroodjes meer. Geen belegde bagels meer. Nog maar een heel kleine selectie sapjes. En mijn all time favorite Soyberry Bandit is verdwenen en vervangen door iets dat lijkt op Alpro met een scheut goedkope limonadesiroop. Ik ben echt heel erg teleurgesteld, het was zo'n leuke tent. En van al het geld dat ik in de jaren bij ze uitgegeven heb, bouwen ze nu zoiets, zonder ook maar iets van wat ik er lekker vond. Bah.

Ze zijn enige tijd geleden toch overgenomen door Servex? Ik was er al bang voor.
,,,,فلافل

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #110 Gepost op: 25 mei 2009, 20:35:19 »
Ja, dat postte je in maart 2008... Ik ben ook bang dat dit het gevolg is, en dat we de Shakies zoals we hem kennen niet meer terugzien. Echt jammer, ik was een hele grote fan. En de website is nog helemaal oude stijl en daar staan alle lekkere dingen nog op... Snif.

Ik ben er vandaag weer langsgelopen in de hoop verbetering te zien maar nee... Ik heb vorige week wel een klantcommentaar kaart ingevuld met mijn klachten over het assortiment. De medewerkster reageerde trouwens heel professioneel toen ik mijn sojashake terug kwam brengen omdat ik hem echt niet te zuipen vond. Ze gaf me de kaart om in te vullen, en vertelde dat ze van meer klanten commentaar heeft gehad op de nieuwe smaken. Bananaboom schijnt ook helemaal veranderd te zijn, daar had ze ook nogal wat klachten over gehad. Ze bood aan om me mijn geld terug te geven maar dat vond ik niet nodig, ik wilde echter wel dat ze weten dat ik niet boos, maar wel verdrietig was over de huidige koers, vandaar dat ik de kaart uitgebreid heb ingevuld.

Offline Purplehippie

• **
  • 60
« Reactie #111 Gepost op: 31 mei 2009, 18:43:52 »
Ik kom zeer regelmatig bij de Shakies in zowel Nijmegen als Utrecht. In Nijmegen hebben ze sinds ongeveer een half jaar geen warme snacks meer, dus kan ik nu nergens op het station meer iets warms veganistisch halen (nja, wel friet, maar is toch anders). In Utrecht baalde ik ook heel erg van het verdwijnen van de artisjokkentapenade en het feit dat het niet mogelijk was een koffie verkeerd met sojamelk te maken (terwijl ze toch sojamelk hebben staan voor de shakes).
Ik heb n.a.v. van al die pruilgebeurtenissen dan ook een klachtenformulier ingevuld en gelijk m'n vriend en broertje dat ook laten doen. Hier kwam best snel een reactie op met de vermelding dat ze de opmerkingen serieus nemen, en er over na zullen denken. Ook zaten er twee tegoedbonnen voor een shake bij, op zich best netjes vind ik. Ik vermoed dus dat het zeker zin zal hebben als meer mensen het formulier invullen met soortgelijke klachten, dus zeker doen!
Overigens is het nog wel mogelijk om een bagel met vegan beleg te krijgen: als je de creamcheese weglaat, is de bagel met pesto en zongedroogde tomaat safe, in de pesto die ze zelf maken zit namelijk geen kaas.
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #112 Gepost op: 31 mei 2009, 20:09:49 »
Nog maar eens herhalen:

Oeps, Shakies is verkocht aan de NS dochter Servex, die ook alle andere broodjeszaken van de NS in beheer heeft.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #113 Gepost op: 02 juni 2009, 17:26:35 »
Nog maar eens herhalen:
Dat had Selly ook al herhaald op 25 mei  :-*

Offline Carmen San Diego

• 266
« Reactie #114 Gepost op: 08 augustus 2009, 00:48:27 »
Toen ik in Utrecht CS was, vroeg ik of de kaas vegetarisch gestremd was. Dat personeel keek me aan of ik gek was. Ze wisten niet wat stremmen was...

Wat moet je hier nu mee? Leer je personeel a.u.b. wat voor een rommel ze (proberen te) verkopen.
Probeer voor de grap eens te vragen of de zalm wildvang is ;)

Offline Fynnya

• 432
« Reactie #115 Gepost op: 14 december 2009, 09:44:06 »
Ik was pas geleden bij de Shakies in Utrecht en wilde een samosa bestellen, en toen zei het meisje dat de samosa, en ook het seitanbroodje, niet meer verkocht worden. :(

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #116 Gepost op: 16 januari 2013, 11:17:35 »
,,,,فلافل

Offline Indira

• 520
« Reactie #117 Gepost op: 17 januari 2013, 00:19:29 »
in Leiden is ie al dicht.. >:(
Za Zemiata!

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #118 Gepost op: 17 januari 2013, 08:44:27 »
Op het amstelstation ook al, jammer!

Offline @rno

• 2.330
« Reactie #119 Gepost op: 17 januari 2013, 18:46:24 »
Vorige week was ik nog op Amsterdam Centraal.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!