Ja, dat postte je in maart 2008... Ik ben ook bang dat dit het gevolg is, en dat we de Shakies zoals we hem kennen niet meer terugzien. Echt jammer, ik was een hele grote fan. En de website is nog helemaal oude stijl en daar staan alle lekkere dingen nog op... Snif.
Ik ben er vandaag weer langsgelopen in de hoop verbetering te zien maar nee... Ik heb vorige week wel een klantcommentaar kaart ingevuld met mijn klachten over het assortiment. De medewerkster reageerde trouwens heel professioneel toen ik mijn sojashake terug kwam brengen omdat ik hem echt niet te zuipen vond. Ze gaf me de kaart om in te vullen, en vertelde dat ze van meer klanten commentaar heeft gehad op de nieuwe smaken. Bananaboom schijnt ook helemaal veranderd te zijn, daar had ze ook nogal wat klachten over gehad. Ze bood aan om me mijn geld terug te geven maar dat vond ik niet nodig, ik wilde echter wel dat ze weten dat ik niet boos, maar wel verdrietig was over de huidige koers, vandaar dat ik de kaart uitgebreid heb ingevuld.