O ja, ik zou je mijn oordeel nog laten weten. Het boek mag zich met recht een basiskookboek noemen: de recepten zijn heel uitgebreid beschreven, nergens wordt aangenomen dat je bepaalde dingen al weet. Dat is vooral voor onervaren koks erg handig. De recepten zijn echter ook voor meer ervaren koks interessant. Er staan ook hoofdstukjes in voor mensen met een vegetarisch kind of mensen die vegetarische gasten krijgen, en ook met bijvoorbeeld broodbeleg- en barbecuetips, altijd handig. De themapagina's staan vol wetenswaardigheden en ook de kadertjes bij de recepten bevatten nuttige tips (bijvoorbeeld wijnsuggesties, iets wat ik nog niet in veel vegakookboeken ben tegengekomen).
Een heel groot minpunt vind ik dat er een keer ansjovispuree wordt gebruikt in een recept. Er staat dan wel bij dat het 'voor niet-strikte vegetariƫrs' is, maar ik vind ansjovis helemaal niet geschikt voor vegetariƫrs, ook niet voor niet-strikte.
Ik denk dat je hier meer aan hebt dan aan De Dunne, omdat hier meer recepten in staan. Een goede keuze dus!