Vegatopia Forum

Vegetarische lekkernijen

Katleen

Vegetarische lekkernijen
« Gepost op: 06 september 2004, 09:37:41 »
‘Vegetarische lekkernijen’ bundelt vegetarische gerechten die voor het merendeel uit ‘Alles over groente en groentegerechten’ gehaald zijn. (Wat trouwens niet eens ergens vermeld staat.) Soepen, voorgerechten, hoofdgerechten en bijgerechten, maar geen desserten of andere dingen. De flaptekst zegt dat het recepten voor speciale gelegenheden zijn, maar die indruk geven ze toch niet echt (ligt ook aan de lage kwaliteit van de foto’s). Eerder voor gewone dagelijkse keuken. Het boekje kost bijna niks, is dun, zit in een gewoon kartonnen omslag met nietjes en daardoor kan het nog wel geschikt zijn om bijvoorbeeld in een gemeenschappelijke keuken te leggen.

Vegetarische lekkernijen
Christine Ingram
Veltman Uitgevers
96 p., met kleurenfoto’s
3,50 euro

Offline Sedna

• 160
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische lekkernijen
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2011, 11:16:30 »
Ik wou dit boek al als nieuw bericht beginnen maar dacht eerst maar zoeken. En ja hoor het staat er bij. Ik vindt dit persoonlijk een geweldig boek. En dat voor die prijs. Ik heb zelf het boek bij de Bruna gekocht voor maar 2,50. De verkoopster zelf reageerde al; klopt dat wel?! En er staat veel lekkere recepten in vindt ik. Wat ik zelf ook ideaal vindt bij de Bruna je kan zelf een winkel kiezen en komt er tenminste geen bezorgkosten bij.

http://www.bruna.nl/boeken/vegetarische-lekkernijen-9789059202382

Groetjes Sedna :)
Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.

Offline Sedna

• 160
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarische lekkernijen
« Reactie #2 Gepost op: 03 juni 2012, 00:46:22 »
Nu ik het kookboek gebruik merk ik dat er wel schoonheidsfoutjes in staan. Bij een gerecht staat bv 1 uur in de oven maar niet de temperatuur. Bij een gerecht staat dat je broccoli moet voorbereiden om 4 min. te koken. Maar daarna staat er nergens wanneer je het aan het gerecht moet toevoegen. Nu moet ik zeggen dat ik er makkelijk uit te voeten komt aangezien ik temperatuur of iets dergelijke wel in kan schatten en denk de meeste ook wel maar lijkt me lastig voor de beginnende kokers onder ons.
Als ieder mens zijn stukje vlees zelf zou moeten schieten, dan zouden er veel meer vegetariërs zijn.