Vegatopia Forum

Springhaver - Utrecht

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Springhaver - Utrecht
« Gepost op: 22 april 2008, 22:55:09 »
Bij Springhaver in Utrecht. Ik had een gevulde prtobello met geitenkaas. Was lekker en snel, we moesten namelijk vrij snel weer door.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Springhaver - Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2008, 17:50:02 »
Ik at gisteren met een vriendin in Utrecht bij Sprinhaver. Ik at portobello gevuld met geitenkaas, een lekkere saus en frietjes, was lekker en goed. De vriendin had de vega lasagne besteld maar die viel tegen, sowieso qua hoeveeldheid, de aubergine was bijna rauw en het smaakte niet echt geweldig. Ter compensatie kregen ze een toetje aangeboden, maar de chocolousse bleek ook minder een succes. Jammer hoor ondanks dat ik zelf dus wel lekker gegeten had.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Springhaver - Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 09 mei 2009, 09:24:48 »
gisteren bij Springhaver in Utrecht. Erg lekker, wel een beetje rommelige bedienig, maar voor 12,50 had ik een erg lekkere Thaise groene curry met rijst en papayasalade. Helemaal tevreden. Ze hadden ook een noedelsalade met tofu, die leek me ook wel lekker.
,,,,فلافل

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Springhaver - Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2009, 16:16:44 »
gisteren bij Springhaver in Utrecht. Erg lekker, wel een beetje rommelige bedienig, maar voor 12,50 had ik een erg lekkere Thaise groene curry met rijst en papayasalade. Helemaal tevreden. Ze hadden ook een noedelsalade met tofu, die leek me ook wel lekker.

Ah, dan is de kaart weer eens veranderd! Binnenkort maar weer een hapje gaan eten.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Springhaver - Utrecht
« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2009, 20:16:51 »
gisteren bij Springhaver in Utrecht. Erg lekker, wel een beetje rommelige bedienig, maar voor 12,50 had ik een erg lekkere Thaise groene curry met rijst en papayasalade. Helemaal tevreden. Ze hadden ook een noedelsalade met tofu, die leek me ook wel lekker.

Ah, dan is de kaart weer eens veranderd! Binnenkort maar weer een hapje gaan eten.

Ja, als 3e veggie optie was er een provencaalse taart met kaas en groenten.
,,,,فلافل

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Springhaver - Utrecht
« Reactie #5 Gepost op: 25 februari 2011, 18:59:58 »
Gisteren trakteerde T. me op eten bij Springhaver. Ik had de gevulde portabello met friet. Wel lekker. Daarna worteltaart en tiramisu van bastognekoeken. Het laatste mag van mij geen tiramisu heten hoor, het was vooral veel mascarpone en wat koek.

Het was druk, en daar leed de bediening een beetje onder denk ik. Maar het was wel een erg leuke avond!

Offline Dot

  • *****
  • 2.630
  • Geslacht: Vrouw
Re:Springhaver - Utrecht
« Reactie #6 Gepost op: 25 februari 2011, 20:05:15 »
Gisteren trakteerde T. me op eten bij Springhaver. Ik had de gevulde portabello met friet. Wel lekker.

A, die at ik daar afgelopen woensdag. Inderdaad wel lekker, maar niet hoogstaand. Maar dat verwacht ik ook niet als ik daar ga eten, dat is meer voor de snelle hap.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan