Vegatopia Forum

Groente- en fruitpakketten

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
Re:Groente- en fruitpakketten
« Reactie #460 Gepost op: 03 oktober 2011, 21:09:43 »
Deze was €7,50.
Nu moet ik bekennen dat ik meestal mijn groente en fruit niet bij de biowinkel koop maar bij de Turk, maar ik heb het idee dat dit voor biospul best een goede prijs is voor deze hoeveelheid.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline koekje

• 2.503
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #461 Gepost op: 03 oktober 2011, 21:20:59 »
Voor die prijs heb je echt veel waar voor je geld gekregen.
Ik twijfel soms nog steeds over een groente- of fruittas (of combi). Ik ben best een zeikstraal met eten namelijk en lust niet alles. De halve fruittas zal maar bestaan uit grapefruits, die lust ik niet en dan moet ik huilen. Meneer koekje lust wel grapefruits, met name als ik ze uitpers. Maar hij is niet altijd hier en het is in eerste instantie de bedoeling dat de inhoud van de tas in mij gaat en pas in hem als hij er toevallig ook is en groen wil eten.
Voor mij zou deze tas een halve week zijn, echt geen hele week. Ik eet zelden buiten de deur en weinig afhaal. En ik ben een grote eter en best een konijn. Fruit eet ik tussendoor en bij de lunch (soms als ontbijt). Ik ben ook niet zo'n broodeter, dus tussen de middag eet ik er meestal soep/sla/andere rauwkost bij.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline fem fatale

• Forumkenner 2010 en 2012
  • 7.160
    • fatalefem
« Reactie #462 Gepost op: 03 oktober 2011, 21:25:17 »
De groentetas voor 2 personen is ook 7,50. Toen ik nog groenten kon snijden deed ik dat, omdat de halve groente- en fruittas natuurlijk bestaat uit appels.

De bleekselderij mieterde ik gewoon in de tuin  ;)
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #463 Gepost op: 03 oktober 2011, 22:14:55 »
Ik twijfel soms nog steeds over een groente- of fruittas (of combi). Ik ben best een zeikstraal met eten namelijk en lust niet alles.
Nou, als ze de website dus wél bijwerken, kun je zien wat er in de tas van volgende week zit. En je kunt per week beslissen of je hem de week erna wilt. Keihandig! ...als ze de website bijwerken dus.

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #464 Gepost op: 03 oktober 2011, 22:28:44 »
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Aiko

« Reactie #465 Gepost op: 04 oktober 2011, 00:39:20 »
Deze was €7,50.
Nu moet ik bekennen dat ik meestal mijn groente en fruit niet bij de biowinkel koop maar bij de Turk, maar ik heb het idee dat dit voor biospul best een goede prijs is voor deze hoeveelheid.

De Ekoplaza is veelal ook helemaal niet duur met z'n groenten. Als je het met de Albert Heijn zou vergelijken, zou ik er zelfs mijn handen voor in het vuur wagen door te zeggen dat er aardig wat knollen en kolen in de schappen liggen die bij de Ekoplaza goedkoper zijn (denk ik)!

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #466 Gepost op: 04 oktober 2011, 00:55:49 »
Ja, sommige dingen zijn er goedkoper en meestal ook nog eens beter van kwaliteit. Hier zit de Ekoplaza (voorheen Natuurwinkel) gewoon recht tegenover de AH  ;D

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #467 Gepost op: 04 oktober 2011, 01:06:47 »
Ik wil ook een Vitatas  :(

Nou, als de website het goed zou doen, zou ik je iedereen kunnen opzoeken waar je bij jou in de buurt die dingen kunt afhalen. (Of laadt-ie alleen bij mij die kaart niet?)
« Laatst bewerkt op: 04 oktober 2011, 01:11:54 door cal¡mero »

Aiko

« Reactie #468 Gepost op: 04 oktober 2011, 01:27:36 »
Wel als je rechts éérst een plaatsnaam invult.

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #469 Gepost op: 04 oktober 2011, 01:30:54 »
Wel als je rechts éérst een plaatsnaam invult.
Tsjek! :D
Waaro woont haantje ook alweder?

O, ik zie het al, in die ene provincie met nul afhaalpunten, toch? :-X
Is anders Odin misschien wat?
« Laatst bewerkt op: 04 oktober 2011, 01:34:09 door cal¡mero »

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #470 Gepost op: 04 oktober 2011, 07:53:43 »
Precies, die ene blinde vlek op de kaart. Ik heb nu Odin, maar ik vind vooral de kwaliteit van het fruit niet fantastisch. En ik zou het wel handig vinden om per week te kunnen beslissen of en wat ik ('em) neem.
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Dot

• 2.630
« Reactie #471 Gepost op: 04 oktober 2011, 11:24:49 »
Ik vind de Vitatas ook erg interessant klinken en er is een ophaalpunt in mijn beurt. Ik moet me alleen wel via internet aanmelden en dan meteen moet aangeven dat ik elke week een tas wil. Maar dat is dus niet zo? Misschien anders maar even langs de winkel om me daar aan te melden.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline Nevyn

• 1.426
« Reactie #472 Gepost op: 04 oktober 2011, 18:26:59 »
Ik heb het inderdaad gewoon via de winkel gedaan, "hallo, ik wil een Vitatas". Doorgaans wil ik 'm gewoon elke week, maar als ik dat eens niet wil vanwege vakantie ofzo, dan kan dat gewoon. Ik heb geen idee of Vita en/of de winkel er heel verdrietig van worden als je elke week weer een ander soort tas of niks wil, dat was destijds bij de Odintas wel een beetje, maar dat kunnen ze je vast wel vertellen.

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #473 Gepost op: 04 oktober 2011, 20:54:16 »
Ik zou het ook via de winkel doen.
Bij de mijne hadden ze een lijstje en mijn naam werd onderaan de lijst toegevoegd met daarachter dat ik een 1pers wilde in het kolommetje van 3 oktober. Als ik de week erna een Holland-tas had gewild, had-ie "Holland" in het kolommetje van 10 oktober geschreven, denk ik zo. Leek me niet echt problematisch.

Ik zie trouwens dat de site reeds bijgewerkt is. 8)

Offline M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
« Reactie #474 Gepost op: 05 oktober 2011, 10:28:57 »
Wat is de jouwe Calimero? van Wou?

Offline Amarillo

• 3.233
« Reactie #475 Gepost op: 05 oktober 2011, 20:57:54 »
Wat is de jouwe Calimero? van Wou?
Da's wel de dichtstbijzijnde biowinkel vanaf huis, maar in dit geval bedoelde ik de biowinkel op het Waterlooplein. Die is tot 19:00 open, dus daar kon ik afgelopen week nog heen na m'n werk. :)

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #476 Gepost op: 05 oktober 2011, 23:30:42 »
De Ekoplaza in de Eerste van Swindenstraat heeft ook Vitatassen staan. Als ik er over uit ben om er toch 1 te gaan nemen, ga ik die daar halen. Ekodis op het Beukenplein heeft ook Vitatassen.

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #477 Gepost op: 13 oktober 2011, 19:04:09 »
:cheer: Vanaf volgende week heb ik ook de Vitatas.
"Mijn" biowinkel wordt t.z.t. een Ekoplaza en vanaf volgende week wordt de Odintas ingeruild voor een Vita. Ben benieuwd naar de kwaliteit. 

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #478 Gepost op: 13 oktober 2011, 20:39:58 »
Ik krijg er zaterdag ook weer één van één van mijn leveranciers. Met aardappelen, knoflook, rode ui, paprika, sla, andijvie, rode kool, knolraap en peen.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #479 Gepost op: 15 oktober 2011, 20:17:39 »
Ik krijg er zaterdag ook weer één van één van mijn leveranciers. Met aardappelen, knoflook, rode ui, paprika, sla, andijvie, rode kool, knolraap en peen.
Waren ze toch de rode kool vergeten en kreeg ik er spontaan pastinaak bij! Mij hoor je niet klagen.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.