Vegatopia Forum

Raising Vegan Children

Offline Artemis

• Superplientje
  • 395
Raising Vegan Children
« Gepost op: 26 mei 2003, 17:07:49 »
Dit boek lijkt me heel erg leuk en informatief.
Er is een probleempje, ik heb geen credit card en de kosten voor het verzenden zijn wel heel erg hoog als je slechts één boek bestelt. Zijn er andere ouders geïnteresseerd om samen een aantal boeken te bestellen en zo de verzendkosten te delen?
:witch2:

Offline Annemieke

• 18.716
  • Geslacht: Vrouw
    • Rozemarijn koken & foto
Re:Raising Vegan Children
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2003, 17:39:29 »
Wow! Maar tegen de tijd dat ik kids neem, is het boek vast al wel hier te koop :)

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #2 Gepost op: 26 mei 2003, 17:42:30 »
Wow! Maar tegen de tijd dat ik kids neem, is het boek vast al wel hier te koop :)
dat kan nooit lang meer duren nu je een staafmixer hebt :P

en... dare I say... ? ;)
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline bart

• 2.585
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2003, 11:39:25 »
"What will you do if Social Services knocks on your door and threatens to take your child away from you just because you're raising him vegan? "

Goed punt. Er zijn hordes mensen die denken dat je kind veganistisch opvoeden gelijk staat aan kindermishandeling, zelfs afgezien van de vele sociale problemen die het zal krijgen.
Hoe graag moet je je kind vegan willen laten leven? Is vega niet al moeilijk genoeg? Wat je thuis voor je kind koopt en kookt moet je natuurlijk zelf weten, maar is het echt zo'n ramp als het bij opa en oma een keer een chocolade-eitje krijgt?
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Toby

« Reactie #4 Gepost op: 27 mei 2003, 12:09:41 »
Mee eens.

Offline Artemis

• Superplientje
  • 395
« Reactie #5 Gepost op: 27 mei 2003, 14:05:10 »
Voor die discussie zijn al diverse andere draden in gebruik, doe dat daar alsjeblieft. Ik vraag alleen of er andere (toekomstige ;) ) ouders zijn die eventueel geïnteresseerd zijn in een "group-order".

(psje, het is idd gebeurd dat ouders die wilde adopteren afgewezen zijn omdat zij veganist waren, ik heb het niet over het soort achterlijke gladiolen die dat kind semi-macrobiotisch opvoedde, alleen maar ouders die afgewezen zijn omdat zij een veganistische levenswijze aanhingen)
:witch2:

femke

« Reactie #6 Gepost op: 27 mei 2003, 14:33:23 »
Voor die discussie zijn al diverse andere draden in gebruik, doe dat daar alsjeblieft.

Wat ben je streng  ;)

Wemba

« Reactie #7 Gepost op: 20 juni 2003, 17:18:22 »
Het lijkt mij inderdaad een heel goed boek.
Bedankt voor de tip!
Een ander goed boek is: Raising Vegetarian Children.