Vegatopia Forum

PDD-NOS

Aiko

Re:PDD-NOS
« Reactie #40 Gepost op: 27 juni 2007, 20:48:59 »
Joost heeft na jarenlang zwoegen vanmorgen zijn B-diploma gehaald. Wat zijn wij trots op die jongen.

Hoera voor deze uilskuiken.

Aiko

« Reactie #41 Gepost op: 27 juni 2007, 20:49:45 »
En geslaagd! :wave:

Hoera voor deze Gwenkuiken.

Gwennepen

« Reactie #42 Gepost op: 28 juni 2007, 07:10:04 »
 :heehee: Dank je.

Offline Anna

• 319
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 28 juni 2007, 12:00:25 »
Hahaha, die Aiko! Gefeliciteerd beide!

Gwennepen

« Reactie #44 Gepost op: 28 juni 2007, 16:02:42 »
Dankjewel, Anna. :)

Siem kreeg daarnet zijn rapport en tot mijn grote vreugde waren de beoordelingen voor omgang met de leerkracht en omgang met medeleerlingen van matig naar voldoende gegaan. :D :cheer: :spinsmile:
Zijn beoordeling voor werkverzorging dan weer net andersom, maar dat kan me eigenlijk veel minder boeien. :)

Harry

« Reactie #45 Gepost op: 29 juni 2007, 09:28:19 »
Joost heeft na jarenlang zwoegen vanmorgen zijn B-diploma gehaald. Wat zijn wij trots op die jongen.

Hoera voor deze uilskuiken.

Niet meer inmiddels, maar evengoed dank voor deze huldeblijk.  Laurie en Anna ook bedankt. :)
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2007, 09:34:10 door Harry »

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #46 Gepost op: 29 juni 2007, 18:28:00 »
Dit uilskuiken.

Maar evenzogoed: gefeliciteerd ermee! Julian is het net niet gelukt om dit weekend te mogen afzwemmen voor B, tot zijn grote teleurstelling. Maar na de vakantie gaat het vast lukken.

Harry

« Reactie #47 Gepost op: 29 juni 2007, 18:46:24 »
Dank. Waar hangt het op? Onder water zwemmen?

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #48 Gepost op: 29 juni 2007, 21:41:54 »

Ja, dat is het grote struikelblok momenteel. Er is nog te weinig geoefend op goed duiken. Ja, hoe ze moeten staan op de kant en hoe ze hun handen moeten houden, maar de duik zelf wordt onvoldoende gecorrigeerd. De kinderen gaan er niet onder een fijne hoek in, maar trekken hun hoofd en borst omhoog vlak voor ze het water raken. Gevolg: de snelheid is er meteen uit en ze komen niet diep genoeg onder water om de afstand tot het gat te overbruggen. En als dat fout gaat, tja, dan is het met de rest van de zwemles ook vrij hopeloos. Op dat duiken moeten we in de vakantie maar eens samen gaan oefenen.

Offline braam

• 460
« Reactie #49 Gepost op: 30 juni 2007, 08:05:14 »
Lees deze post nu pas, van harte gefeliciteerd!

Harry

« Reactie #50 Gepost op: 30 juni 2007, 09:31:47 »

Ja, dat is het grote struikelblok momenteel. Er is nog te weinig geoefend op goed duiken. Ja, hoe ze moeten staan op de kant en hoe ze hun handen moeten houden, maar de duik zelf wordt onvoldoende gecorrigeerd. De kinderen gaan er niet onder een fijne hoek in, maar trekken hun hoofd en borst omhoog vlak voor ze het water raken. Gevolg: de snelheid is er meteen uit en ze komen niet diep genoeg onder water om de afstand tot het gat te overbruggen. En als dat fout gaat, tja, dan is het met de rest van de zwemles ook vrij hopeloos. Op dat duiken moeten we in de vakantie maar eens samen gaan oefenen.

Ja, 1 op 1 is dat denk ik veel sneller geleerd. Hoe lang heeft Julian nu zwemles?

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #51 Gepost op: 03 juli 2007, 10:50:24 »
Ja, 1 op 1 is dat denk ik veel sneller geleerd. Hoe lang heeft Julian nu zwemles?

Ruim een jaar in totaal.

Offline Meneer de Uil

• 794
  • Geslacht: Man
« Reactie #52 Gepost op: 12 september 2007, 10:19:26 »
Gisteren zijn we met Joost wezen kijken op de school voor externe leerlingen, waar hij naartoe moet als hij weer helemaal thuis komt wonen. Zag er allemaal goed en gedegen uit. Allemaal leerkrachten die alle dagen werken en er hing een goede sfeer. Spannend of Joost de overstap van een klas van 6 naar een klas van 12 goed kan maken.
Vandaag gaan we kijken bij een logeerhuis te Maurik, waar Joost eens in de maand een weekend gaat logeren. Ze hebben er wat dieren en ze organiseren elk weekend een kleine en een grote activiteit (bowlen, kanovaren, etc.). Ik ben benieuwd.
Forumkenner 2007 8)

Gwennepen

« Reactie #53 Gepost op: 14 september 2007, 16:25:33 »
Simon had weer zo'n bui van wat moet ik er mee. :-\  Ik heb hem "gestraft" door een leuk weekend wat hij zou hebben niet door te laten gaan. Ik vind het prima hoor dat hij "anders" is, maar ik ga niet onbeschoft gedrag naar leerkrachten en mijzelf toe van hem pikken. Gestraft schreef ik tussen aanhalingstekens omdat het hem niet kan schelen dat hij dan maar niet dat weekend heeft, of iig maakt hij die indruk.

Gwennepen

« Reactie #54 Gepost op: 23 oktober 2007, 20:36:51 »
Siem is een paar daagjes uit logeren en bij het weggaan liet ie zich door me knuffelen en kussen. :heart: :'( :cheer:

Offline Meneer de Uil

• 794
« Reactie #55 Gepost op: 22 november 2007, 09:47:19 »
Joost neemt vandaag definitief afscheid van de groep, want de dagbehandeling stopt. Het naar school brengen gaat goed, zonder de drama's die we uit het verleden kennen. Hij gaat voor het eerst in zijn leven met plezier en zonder gedoe naar school.
Forumkenner 2007 8)

Gwennepen

« Reactie #56 Gepost op: 22 november 2007, 09:56:10 »
 :D Fijn zeg!

Offline braam

• 460
« Reactie #57 Gepost op: 23 november 2007, 06:45:14 »
Wat een goed bericht! Heel prettig voor jullie allemaal.

Offline Meneer de Uil

• 794
« Reactie #58 Gepost op: 23 november 2007, 08:01:34 »
 :yes:
Forumkenner 2007 8)

Offline Wup

• 138
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #59 Gepost op: 24 november 2007, 22:50:49 »