nou het maakt ook niet zoveel uit dat ze vlees eten, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar, maar dan liever biologisch. Omdat dat niet zo goed in brok en blik verkrijgbaar is geef ik vaak vers vlees, alleen zoals ik al zei; een v.d. katten wil geen vlees, of alles wat daar op lijkt, moet eerst onherkenbaar gepureert zijn
om nog iets smerigs aan dit berichtje toe te voegen:
ik zit momenteel in amerika en daar zitten echt smerige dingen in 't voer; wat ze hier bijproducten noemen, zijn eigenlijk gemalen katten, honden, koeien en andere geëuthanaseerde beestjes. Of beesten die gewoon aan een ziekte zijn doodgegaan. ik geloofde dat eerst niet, totdat ik wat plaatjes had gezien:puke:
vaak zitten de halsbandjes er nog aan...
Waltham, Eukeneuba etc. zijn merken die dit soort dingen in hun voer hebbennou het maakt ook niet zoveel uit dat ze vlees eten, zo zitten ze nou eenmaal in elkaar, maar dan liever biologisch. Omdat dat niet zo goed in brok en blik verkrijgbaar is geef ik vaak vers vlees, alleen zoals ik al zei; een v.d. katten wil geen vlees, of alles wat daar op lijkt, moet eerst onherkenbaar gepureert zijn
om nog iets smerigs aan dit berichtje toe te voegen:
ik zit momenteel in amerika en daar zitten echt smerige dingen in 't voer; wat ze hier bijproducten noemen, zijn eigenlijk gemalen katten, honden, koeien en andere geëuthanaseerde beestjes. Of beesten die gewoon aan een ziekte zijn doodgegaan. ik geloofde dat eerst niet, totdat ik wat plaatjes had gezien:puke:
vaak zitten de halsbandjes er nog aan...
voorbeelden van merken waar dat inzit: Waltham, Eukeneuba en andere amerikaanse merken.