sja, ik denk dat het gewoon heel erg verschilt per dier, die tqwee die ik hier heb, die zou ik gewoon echt niet in een omheind achtertuintje kunnen houden, zou marteling zijn voor ze, maar zo zijn er ook voldoende katten die daar wel prima in functioneren...of zelfs een ren ...familie van me heeft twee abbesijnen , die zitten overdag in een ren, of in de winkel, verder gewoon in huis,
of de pers van mijn oma, ook in huis, of ren en die vond het allemaal helemaal prima
maar dat kan gewoon echt niet met deze deze twee :n
maar dat is ook een reden dat ik niet eens aan een raskat ga beginnen
ik ben gek op Noren...zo mooi kwa karakter die dieren ...maar er komt er geen in huis , ik heb geen zin om honderden euro's aan een kat uit te geven om hem daarna in mijn achtertuin te moeten houden ivm het riico op gejat worden... begin er niet aan.
en bij een kat ie een trauma overhoud aan een vreemde kat op de pad...het eerste wat mij eerlijk gezegd te binnen schiet, is , waarom is die kat zo onzeker, flauw en snel over de zeik?
is dat omdat het dier niets gewend i?
is het dier zo gefokt?
bedoel ik niet vervelend, maar vraag het me gewoon heel serieus af ...ik heb namelijk af en toe al medelijden met hysteripoesje hier in huis, die kan onwijs over de zeik gaan van niets... maar door mijn "je went er maar aan " regime gaat het wel steeds iets beter