Geachte heer Romijn,Hiermee bedanken wij u hartelijk voor uw e-mail bericht van 28 april jl., inzake ons product Roosvicee MultiVit. Al onze Roosvicee MultiVit varianten (in siroopvorm, in literpak of minipakje)zijn helaas niet vegetarisch.De gewone siropen zoals Roosvicee Vruchtenmix, Appelmix, Bosvruchtenmix zijn wel vegetarisch.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,KONINKLIJKE DE RUIJTER B.V. Consumentenservice
Geachte mevrouw [Achternaam verwijderd op verzoek],Hartelijk bedankt voor uw e-mail bericht van 27 april jl.Op uw vraag of ons product Roosvicee MultiVit niet geschikt is voor vegetariers en veganisten, daar er ingrediënten van dierlijke herkomst (vis) in enkele varianten worden gebruikt.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groeten,KONINKLIJKE DE RUIJTER B.V.Consumentenservice
Wij zullen uw opmerkingen (betreffende het vermelden op de verpakking en indien mogelijk wijzigen van gebruik van vis in een ander ingrediënt)doorgeven aan onze productmanager. Zij zal uw opmerkingen meenemen in haar evaluatie betreffende dit product.Er wordt in dit product vis gebruikt om de vitaminen in te kapselen.
Alle Multivit-producten zijn, als ik het zo lees, niet vegetarisch. Alle andere Roosvicee-producten wel. Tenminste... als ik het goed interpreteer.
Er wordt in dit product vis gebruikt om de vitaminen in te kapselen.
Goed dat ik dat mailtje hier lees, want ik drink dat spul toch best vaak. De kant en klare dan,want als siroop drink ik meestal diksap. Heb ik nog wel een vraagje met de jam. Hoe zit het daar dan mee, want die staat ook in mijn koelkast.
Ze zullen het druk krijgen bij De Ruijter Zouden alle sappen met toegevoegde vitaminen non-vega zijn?
Ik zit dit echt met verbazing te lezen. Multivit, dat drink ik soms weleens. wat nou visextract, en dan nog niet eens zo mans zijn om het op de verpakking te vermelden! De ingredientenlijsten kun je dus ook lang niet alijd vertrouwen. Nou ja, hopelijk gaan ze het veranderen....
Ik ben wel een viseter en geen vega, maar ik wil verdorie ook geen vis in de Multi-vit. In een sinaasappel zit toch ook geen vis om de vitamines in te kapselen!Deze gaat in het grote KVW boek!Als jullie weer schrijven moet je eens vragen Wat voor vis? erin zit.Nu Nieuw Multivit met hollandse garnaal. Lekkeh joh