Vegatopia Forum

Picknicktijd!

Aiko

Re:Picknicktijd!
« Reactie #40 Gepost op: 06 april 2005, 12:19:36 »
Touché.

Kiwi

« Reactie #41 Gepost op: 06 april 2005, 12:21:35 »
Wow, en dat uit de mond van een sock! Ik dacht die houdt wel van suf. :P

Elsbeth

« Reactie #42 Gepost op: 06 april 2005, 13:04:36 »
Oke oke oke.. picknicken is niet suf, dat is ook eigenlijk niet het woord wat ik bedoel. * Het is inderdaad de goede manier om niet de nadruk te leggen op de picknick, maar er gewoon een dagje park met veel lekkers van te maken. Hmm.. als ik erover nadenk..  :smaail: Nu nog mooi weer! En zeker het Westerpark verkennen op mooie plekjes vandaag!

* Het is meer dat als je als meisje zegt tegen je vriend dat je wil gaan picknicken, dat het dan zo geforceerd wordt, moet per se super gezellig worden, want als meisje heb je immers hard je best gedaan op eten enzo.. het lijkt me gewoon op een of andere manier niet ontspannen om iemand expliciet uit te nodigen voor een picknick.. maar het gewoon leuk aankleden onder het mom ' naar het park', prima!

Offline Anya

• 737
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 06 april 2005, 17:40:18 »
* Het is meer dat als je als meisje zegt tegen je vriend dat je wil gaan picknicken, dat het dan zo geforceerd wordt, moet per se super gezellig worden, want als meisje heb je immers hard je best gedaan op eten enzo..

Laat hem dan het eten maken :P

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #44 Gepost op: 06 april 2005, 22:22:46 »
* Het is meer dat als je als meisje zegt tegen je vriend dat je wil gaan picknicken, dat het dan zo geforceerd wordt, moet per se super gezellig worden, want als meisje heb je immers hard je best gedaan op eten enzo.. het lijkt me gewoon op een of andere manier niet ontspannen om iemand expliciet uit te nodigen voor een picknick.. maar het gewoon leuk aankleden onder het mom ' naar het park', prima!

Dit komt me echt totaal niet bekend voor...
« Laatst bewerkt op: 06 april 2005, 22:25:12 door Annemieke »

Aiko

« Reactie #45 Gepost op: 06 april 2005, 22:28:32 »

Ha ha, het wordt ècht tijd dat jij ook een bijnaam gaat krijgen waar wij jou eens mee kunnen plagen!

Kiwi

« Reactie #46 Gepost op: 06 april 2005, 22:33:03 »
Ha ha, het wordt ècht tijd dat jij ook een bijnaam gaat krijgen waar wij jou eens mee kunnen plagen!

;D
Alleen jammer voor je dat jij daar niet over gaat. :O

Offline willem

• 2.430
  • Geslacht: Man
« Reactie #47 Gepost op: 07 april 2005, 11:13:56 »
Dat heet traditioneel.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Laurita_27

• 979
« Reactie #48 Gepost op: 09 april 2005, 11:19:35 »
Vorig jaar in de zomer heb ik mijn vriend (ok, nu verloofde ;D) verrast met een picknick bbq. Ik had zo'n klein wegwerp bbq-ding gekocht en lekker ditjes en datjes gemaakt  en we hadden een plekje in een bos aan het meer gevonden. Kleedje in het gras, biertje erbij...jummie jummie
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

Izzy

« Reactie #49 Gepost op: 09 april 2005, 12:55:42 »
Qua drank: zomers, maar toch met alcochol: half rode wijn, half seven up, wat citroenpartjes en wat ijsklontjes.

Een andere lekkere variant is witte wijn met ginger ale en citroen/limoen-partjes.

Offline renske

• 809
    • Zoetekauwen
« Reactie #50 Gepost op: 09 april 2005, 21:05:49 »
Grappig zeg, dat picknick voor sommigen nogal ingewikkeld ligt. Als wij in de zomer iets lekkers hebben gekookt en zin hebben om dat in het park op te eten, dan gaat het eten in de tas, flesje wijn d'r bij, kleedje mee en picknicken maar!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #51 Gepost op: 09 april 2005, 21:19:11 »
bagels. Da's natuurlijk ook lekker om mee te nemen. BIjvoorbeeld belegd met stilton en kweeperengelei of geroosterde pompoen en ingemaakte citroen  :yummie:
« Laatst bewerkt op: 09 april 2005, 21:20:08 door Selly »
,,,,فلافل

Elsbeth

« Reactie #52 Gepost op: 27 april 2005, 15:58:51 »
Zijn er nou al mensen die gepicknicked hebben de afgelopen tijd? Bij mij is het er nog niet van gekomen  :-\

Elsbeth

« Reactie #53 Gepost op: 01 mei 2005, 17:08:49 »
Vandaag natuurlijk de ideal picknick dag, maar ik zit bij mijn ouders en vriendlief bij die van hem  :-\

Offline renske

• 809
    • Zoetekauwen
« Reactie #54 Gepost op: 01 mei 2005, 21:03:42 »
Zijn er nou al mensen die gepicknicked hebben de afgelopen tijd? Bij mij is het er nog niet van gekomen  :-\

Yep, wij lagen vorige week zondag op ons kleedje met lekkere hapjes en koude cocktails in de thermosfles

Kiwi

« Reactie #55 Gepost op: 09 juni 2005, 10:37:50 »
Eigenlijk is picknicken gewoon buiten eten. Dus dan picknicken G. en ik best vaak; op ons terras, op luxe stoelen, met een keuken en toilet bij de hand... ideaal! ;D

Elsbeth

« Reactie #56 Gepost op: 09 juni 2005, 13:36:40 »
Eigenlijk is picknicken gewoon buiten eten.  
:nooo: Je moet wel zand op je broodje enzo en gras in je mond en gestoken worden door wespen en vieze vlekken op je kleren en dat allemaal terwijl je op een kleed zit. Anders is het níet echt picknicken!  ;)

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #57 Gepost op: 09 juni 2005, 13:55:46 »
Anders is het níet echt picknicken!  ;)
Wil je in mijn praatgroepje?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Kiwi

« Reactie #58 Gepost op: 09 juni 2005, 14:16:37 »
:nooo: Je moet wel zand op je broodje enzo en gras in je mond en gestoken worden door wespen en vieze vlekken op je kleren en dat allemaal terwijl je op een kleed zit. Anders is het níet echt picknicken!  ;)

Daar kan ook bij mij in de achtertuin allemaal voor gezorgd worden. ;) ;D
Al heb ik nu nog geen wespen gezien, die komen pas later in de zomer.

Citaat
´pick·nick
de picknick (mannelijk); de picknicks

1   maaltijd in de open lucht
« Laatst bewerkt op: 09 juni 2005, 14:18:08 door Kiwi »

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #59 Gepost op: 09 juni 2005, 14:20:00 »
Niet te verwarren met

Citaat
Nitpick: To be concerned with or find fault with insignificant details.