Wegens het krijgen van een cadeaubon gister bij Brunel in Gouda gegeten.
Er stond geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart (!) maar men zei dat het geen probleem was om iets vegetarisch te krijgen.
Toen we gingen zitten werd er direct een kan water neergezet en broodjes met boter en tapenade.
Als voorgerecht had ik een frisse salade met crouton van geitenkaas en truffelhoning. Erg lekker!
Daarna werden we verrast met een spoom van het huis, was heel smakelijk.
Het hoofdgerecht werd een gevulde portobello. Was een lekker gerecht, alleen het werd iets te koud geserveerd. Omdat we buiten zaten koelde het toen ook nog af tot 'veel te koud'. Erbij een schaaltje met heerlijke gebakken krieltjes en een schaaltje salade.
Als dessert nam ik, omdat ik niet kon kiezen, 'dessert Brunel' (van alles een beetje). Mijn tafelgenoot had creme brulee, die kreeg ik ook in een iets kleinere uitvoering met daarbij: witte chocolademousse met een chocoladetruffel, aardbeienbavarois, vers fruit met rode saus, bolletje ijs en een stukje spekkoek. Alles smaakte heel lekker, en ik had dus geen spijt van mijn keuze.
De huiswijnen waren overigens erg goed.
Vond het wel redelijk prijzig voor het gebodene, met z'n tweeen waren we iets over de 90 euro kwijt voor drie gangen en in totaal 5 drankjes.