Vegatopia Forum

nieuwe vega snackbar groest hilversum

nieuwe vega snackbar groest hilversum
« Gepost op: 03 september 2015, 18:17:11 »
Eindelijk, ik liep vandaag over de groest, en zag opeens vooruitgang in dit dorp, EEN VEGETARISCHE SNACKBAR! Zo`n eentje als MAOZ in Amsterdam, gezond en lekker, ik hoop dat het een succes word!  :)

Offline Bast

• 4.149
Re: nieuwe vega snackbar groest hilversum
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2015, 19:22:47 »
Bedoel je waar snackbar De Open Poort eerst zat, daar naast de Xenos?

Een gezonde snackbar zal mij benieuwen ;D
Sin chile, no tiene chiste!

« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2015, 19:30:02 »
Het ziet er wel fris en gezond uit. Met al die lekkere salades, waar kun je dat verder krijgen na 6 uur, voor die prijs! (nu moet ik zeggen dat ik er nog niets gegeten heb, maar dat ga ik vandaag of morgen zeker doen!)

« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2015, 16:01:54 »
Vandaag scheen als een van de laatste dagen voor de herfst, de zon, en ik dacht, op naar de vega snackbar voor falafel. Voor 4,95 kon je kiezen uit een wit of bruin broodje met gefrituurde kikkererwten balletjes en uiteraard de uitgebreide salade, die bestond uit ijsbergsla  kool, pepertjes, komkommer, tomaat, couscous, tahinsaus, koriander saus, en lekkere rode uitjes (mijn favoriet), keuze genoeg dus, En alles vers! Heerlijk buiten naast de snackbar op een betonnen bankje opgegeten, Fantastisch, in tijden niet zo genoten van een broodje falafel....(je kunt er niet alleen terecht voor falafel maar ook voor bv vega bami blokken, kaas souflees, en friet). 8)   
« Laatst bewerkt op: 11 september 2015, 16:08:00 door huberdina »

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2016, 23:46:24 »
Voor de volledigheid, deze is al enige tijd dicht en inmiddels zit er weer een nieuwe, niet volledig vega-uitbater in.

Aan de andere kant heeft Ganesha (Gelderse Kade, Amsterdam en Kampstraat, Hilversum (vlakbij station) nu een nieuwe locatie erbij. Die is weliswaar niet volledig vega en zonder frietjes, maar serveert wel dingen als idli's, dosa, bhel puri, papdi chaat en vada :D Je vindt Simpel eveneens op de Kampstraat, maar dan ietsje verder op nr 33.  (Nog niet bezocht, wordt vervolgd).

Toch liever frietjes? Dan is doorgaans de Vlaamse Frietboetiek op Groest 24 de beste optie (voor zover we de omgeving getest hebben), zij frituren in plantaardig vet. Strikte vega's slaan daar de kaaskroket beter over, want dat is een Van Dobben met stremsel en gelatine.

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2016, 23:22:33 »
Vlak naast de Frietboetiek zit Pino's nu ook op de Groest en die serveren kumpir. Dat is een grote Turkse gepofte aardappel met allerlei groente en meer, dus voor 4,25 heb je best een aardig maaltje. Staat niet op het reguliere menu, waar vlees de boventoon voert, maar wel op de kaart bij de toonbank en ter reclame op de gevel.