Ik kan het restaurant van Thermen Bussloo (sauna bij Apeldoorn) absoluut niet aanraden!
Ik was en was ook niet mega tevreden maar toch niet zo ontevreden als jij. De bediening vond ik wel heeel slecht (erg traag, of te weinig bediening op te veel mensen, dat kan ook) en het eten was wat te zout, maar het leuke vond ik dat ze totaal andere gerechten hadden dan andere sauna's, wat uitgebreider (en duurder trouwens) ook, met kleine gerechtjes op een bordje, maar toen waren er ook geen dingen als pasta. Maar dat is al weer een jaartje terug.
Hmmm, dat is toch wel grappig...ik ben helemaal weg van Thermen Bussloo! Ik vind dat alle keren dat ik er ben geweest, het heel erg lekker, vers en crea was.
En mijn standaarden liggen volgens mij ook wel erg hoog, ik ben niet snel tevreden als het om eten gaat.
Bediening is idd traag, ze lopen er vaak met te weinig mensen rond en de lounge-ruimte is onoverzichtelijk waardoor je soms als gast verstopt zit.
De laatste keer dat ik ben geweest, is volgens mij in januari geweest. Het zou heel erg jammer zijn als ze de kwaliteit gaan verlagen omdat het steeds drukker wordt.
De Zwaluwhoeve was een paar jaar geleden ook goed, maar nu het zo commercieel is, is het eten ook verschrikkelijk slecht.
Je kunt bij Bussloo je suggesties aan de balie kwijt, misschien nog een keer proberen en als het niet bevalt dit melden?