Raan Phad Thai en Song Kwae op de Nieuwmarkt in A'dam zaten vol, en we dachten dat de Thai in de Koningsstraat waar we graag komen ook wel vol zou zitten, dus gingen we naar Chao Phraya, ook op de Nieuwmarkt, en enorm groot, we zijn er wel eens vaker geweest en toen was het best okee.
De bediening had het zeer druk, op een gegeven moment ging de keuken zelfs mee bedienen omdat het eten te lang bleef staan.
Veggie eten is goedkoop (11 euro), de Groene Curry was lekker tot.. er op t eind opeens een stuk kip in zat. Brr.
Het was er duidelijk per ongeluk in gevallen, er was verder geen stuk kip te zien, dus ik wilde nog wat dooreten van de tofu, maar had toen toch onbewust geen trek meer.
Bediening maar geroepen: 'er zit kip in de veggie schotel', ober loopt naar de open keuken, de kokkin (er werken hier alleen vrouwen in de keuken, da's op zich wel leuk)wilde wat zeggen tegen me, en wijst me terwijl ik de keuken in kijk op bakjes, om duidelijk te maken dat er per ongeluk kip in terecht is gekomen en ze zegt sorry en of we nog wat willen drinken. Nou nee, we gingen net weg, en ik snap best dat zoiets kan gebeuren, maar toch is het slordig.
Bij de rekening die we vervolgens moesten betalen kregen we ook geen korting, of 1 van de al genutigde drankjes gratis ofzo.
Sja, zoiets kan best gebeuren, maar toch vind ik het stom. Hoef hier niet zo vlug heen.