Vegatopia Forum

Blacklist

Offline maud

• 373
  • Geslacht: Vrouw
Re:Blacklist
« Reactie #100 Gepost op: 23 oktober 2003, 15:30:51 »
Een vegetarisch ook wel indiaas nu geloof ik restaurantje in het centrum van Utrecht.

ShiN

« Reactie #101 Gepost op: 23 oktober 2003, 15:33:04 »
Een vegetarisch ook wel indiaas nu geloof ik restaurantje in het centrum van Utrecht.

oowh, klinkt wel okee opzich, waarom ga je daar niet meer naar toe ?

Offline maud

• 373
« Reactie #102 Gepost op: 23 oktober 2003, 15:37:39 »

- ze hebben me een keer koeien-yoghurt laten eten en als vegan verkocht  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(
- De sfeer is er niks, geen mooi muziekje ofzo in het restaurantje alleen het gekakel van de radio van de afwassers was een keer te horen.
- Ik vind het eten er vies.
- De bediening is niet lief en gezellig

ShiN

« Reactie #103 Gepost op: 23 oktober 2003, 15:47:16 »

- ze hebben me een keer koeien-yoghurt laten eten en als vegan verkocht  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(  >:(
- De sfeer is er niks, geen mooi muziekje ofzo in het restaurantje alleen het gekakel van de radio van de afwassers was een keer te horen.

:o sooo!
vooral het eerste is wel heeeeeeeeeeeel bizar!! :angry6:

overanalizing

« Reactie #104 Gepost op: 29 oktober 2003, 17:16:22 »
Wat ben ik blij met Rasoi (http://rasoi.vegetarisme.be/), al is het even dicht wegens brand. Ze werken er proper, ze hebben verrukkelijke gerechten en vragen 'do you use milk?' als je een thali-schotel besteld. Als je in Antwerpen bent, ga daar eens naar toe voor lekker Indisch eten!

Oja, dit is een blacklist...

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #105 Gepost op: 02 november 2003, 19:01:12 »
Het loopt niet zo hè, deze blacklist?
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #106 Gepost op: 02 november 2003, 19:41:30 »
Paradise ofzoiets heet het.(wellicht weet een van de daar wonende vegs het?)
Ik zal het even voor je checken. Ik kom zo d'r toch langs.
Het heet tegenwoordig Alladin.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #107 Gepost op: 04 november 2003, 12:34:35 »
Het loopt niet zo hè, deze blacklist?

Is in feite een goed teken! :)
“it's strange how life makes sense in time...”

Offline bart

• 2.585
« Reactie #108 Gepost op: 16 november 2003, 06:37:36 »

En dan heb je de keuken nog niet eens gezien.
Ben er na mijn tweede dag werken nooit meer teruggekomen. Het heeft mij altijd verbaasd dat die tent niet failliet gaat, want er valt weinig goeds over te zeggen. Ze zijn niet duur, maar bij Ekko krijg je tien keer zo goed eten voor minder geld.
It's a long way to the top if you wanna rock n' roll

Offline maud

• 373
« Reactie #109 Gepost op: 16 november 2003, 12:02:00 »
En dan heb je de keuken nog niet eens gezien.
Ben er na mijn tweede dag werken nooit meer teruggekomen. Het heeft mij altijd verbaasd dat die tent niet failliet gaat, want er valt weinig goeds over te zeggen. Ze zijn niet duur, maar bij Ekko krijg je tien keer zo goed eten voor minder geld.

Oja ekko, nou de volgende keer dat ik ergens uit eten wil zal ik daar zeker aan denken!! :)

Offline cornflake

• 127
    • muzieklijstjes enzo
« Reactie #110 Gepost op: 16 november 2003, 13:14:19 »
In het blad 'Leven' van de NVB staat het Grieks restaurant Macedonië uitgelicht.

Is een positief stukje maar ik heb minder goede ervaringen. Echt gezellig vind ik het er niet. De beschreven
druivenranken zijn van plastic en een tafelgenoot kreeg gehaktballen in zijn vegetarische soep! Nadat we dit gemeld hadden kreeg hij wel een ander soepje.

Voor de rest was het eten niet slecht maar ik ga er voorlopig niet weer heen  :-\
...just follow the day and reach for the sun. (The Polyphonic Spree)

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #111 Gepost op: 16 november 2003, 13:15:51 »
Maar ekko is vaak niet vegan trouwens.

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #112 Gepost op: 16 november 2003, 13:19:07 »
Ik meende gehoord te hebben dat ze als ze het weten dat er veganisten komen eten ze er rekening mee kunnen houden...

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #113 Gepost op: 16 november 2003, 17:45:10 »
ja je moet 't ff doorgeven als je reserveert, dan kan er vaak wat geregeld worden.
,,,,فلافل

Offline Artemis

• Superplientje
  • 395
« Reactie #114 Gepost op: 16 november 2003, 23:27:58 »
Omdat er eerder al gesproken werd over de naam van een restaurant; op de veluwe, 'het jachthuis'.  :-X
:witch2:

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #115 Gepost op: 01 december 2003, 18:21:19 »
Was anderhalve jaar geleden in Amterdam in een eetcafe in de Nic. Maessttraat (vanaf nu zal ik de naam en adresgegevens van de te beoordelen restaurants/eetcafe's noteren) alwaar iedereen lekker gegeten (geen veggies) heeft behalve ik want sla en patat. Dus onvolledige maaltijd (ik ben dietist en aan dit soort dingen irriteer ik mij mateloos).
Ik moet erbij zeggen dat ik er met een deel van mijn schoonfamilie was die nooit nagaan of ik er ook goed kan eten, maar evengoed was het dus geen aanrader.

eetcafe op hoek met drukke straat en groene luifel dat tot laat open is?
,,,,فلافل

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #116 Gepost op: 03 december 2003, 21:56:51 »

eetcafe op hoek met drukke straat en groene luifel dat tot laat open is?

Het was inderdaad op een hoek, met een bruin interieur. Weet jij welke dat is?

Ik dacht aan de Knijp
« Laatst bewerkt op: 03 december 2003, 21:57:09 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Twilightje

• 299
« Reactie #117 Gepost op: 22 december 2003, 20:07:58 »
Met een groep vrienden kerstetentje gehouden (dus het was zeker niet mijn keuze van restaurant) en het viel voor iedereen tegen. Er was de 3 vega's op voorhand gezegd dat er wel geen vegetarisch hoofdgerecht was, maar dat andere gerechten op vraag konden aangepast worden. Niet ideaal, maar tot daar aan toe. Dus ik vroeg een pastagerecht zonder de ham (want de rest waren van die typische gerechten waar vlees toch de hoofdmoot van is), brengen ze dat gerecht toch wel met ham zeker? De ober zat zo rond te vragen wie er dat gerecht nog moest hebben, dus ik zei 'nee, ik had dat zonder ham gevraagd' en even later kwamen ze met het juiste af, de ham er gewoon van tussen gehaald dus... >:(
Nog een detail dat aangaf hoe slecht de bediening was: ze kwamen de glazen bijvullen, maar de ober goot witte wijn in mijn glas met water... Hij kwam wel een nieuw glas brengen maar die hoeveelheid water en wijn waren we dus maar mooi kwijt.

Ik weet de naam niet meer, maar was ergens dicht bij het kerkhof van Elsene.

frommes

Uit eten bij 'De Zeeuwse Herbergh' in Zierikzee
« Reactie #118 Gepost op: 29 december 2003, 16:12:49 »
Vanwege een familie feest, zijn we tweede kerstdag uit eten geweest, het was een vlees en vis restaurant maar volgens de gast heer was er ook voor vegetariërs keuze genoeg.
Daar aangekomen konden we kiezen uit wel twee menu's! nl visfilet en iets Grieks! wij nog návragen wat de visfilet wel mocht zijn nou we hoefden ons niet ongerust te maken ,was een soort filet met sojabonen, nou we dachten kan nooit erg zijn,nadat de andere negen personen zn vlees en vis had ( wij waren met ons drietjes in de minderheid) kregen we een bord voor geschoteld met alléén sojabonen erop, en in een hoekje wat sla!
Ik kan jullie vertellen dat ik nog nooit van mn leven zo smerig gegeten heb, het leken wel plastiek garnalen er zat geur kleur of smaak aan, smaken verschillen natuurlijk maar ik kan jullie wel vertellen dat dit de laatste keer is geweest dat ik met vlees eters uiteten ben geweest familie of niet, walgelijk om al die soorten dier rondom je naar binnen te zien gaan.
« Laatst bewerkt op: 29 december 2003, 16:52:19 door Sander »

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
Re:Uit eten bij 'De Zeeuwse Herbergh' in Zierikzee
« Reactie #119 Gepost op: 31 december 2003, 17:47:01 »
het was een vlees en vis restaurant maar volgens de gast heer was er ook voor vegetariërs keuze genoeg.

Om te voorkomen dat anderen hetzelfde meemaken, mag je gerust de naam van het restaurant en de plaats van vestiging noemen.